شهردار سنندج؛ استفاده از ظرفیت سمن های جوان به مدیریت شهر کمک می کند

۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۱:۵۴
کد خبر: ۱۳۰۴۸۸۷
شهردار سنندج؛ استفاده از ظرفیت سمن های جوان به مدیریت شهر کمک می کند
شهردار سنندج در دیدار با سمن های جوان گفت: اعتماد و استفاده از ظرفیت سمن های جوان به مدیریت و توسعه شهری کمک می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ سید انور رشیدی شهردار شهر سنندج در نشست با سازمان های مردم نهاد اظهار داشت: اعتماد و استفاده از ظرفیت سمن های جوان به مدیریت و توسعه شهری کمک می کند.

شهردار شهر سنندج اظهار داشت: ما در شهرداری و اعضای شورای شهر به عنوان ناظر، مدیر و خدمت گذار مردم در صدد رفع و بررسی تمامی مطالبات سمن ها و جوانان هستیم.

شهردار سنندج گفت: خوشبختانه مردم استان کردستان و جوانان خلاق در راستای انجام فعالیت و کارهای همگانی مشارکتهای عمومی تاکنون فعالیتهای بسیار قابل چشمگیری داشته و دارند و خود این مهم، یک امید بسیار بزرگیست که اعضای تشکلها و جوانان ما هر کدام در قالب مطالبات و مکاتبات خود آنها را در جلسات گوناگون مطرح کنند.

سیف الله رضایی رییس کمیسیون فرهنگی شورا اسلامی شهر سنندج گفت: اعتماد به جوانان یکی از عوامل پیشرفت دولت است که در تمامی عرصه حضور آنها الزامی بوده و جوانان و مسئولان سمن های استان کردستان نیز هر کدام در حوزه کاری خود جزو اعضای فعالی بودند که  به عنوان توده های مردمی بهتر توانستند مشکلات مردم را با ارگانهای دولتی رسد کنند.

رضایی با  اشاره  به بارش برف سنگین دو ماه اخیر در استان کردستان و حضور پر رنگ اعضای تشکلهای مردم نهاد اشاره کرد وگفت: اعضای شورای شهر به عنوان یک گروه خاص در بتن شهرداری و جدا از یک ارگان دولتی موظف هستند در خدمت مردم استان خود باشند و  ما هم در حد توان و وظایف خود در شورای شهر طبق مطالباتی که مسئولان تشکلها ارایه دادند در جهت بررسی و پیگیری مطالبات آنها نهایت تلاش خود را انجام خواهیم داد.

رضایی افزود: انجام فعالیتهای فرهنگی یکی از وظایف مهم اعضای شورای شهر است که باید به عنوان نامگذاری استان کردستان به عنوان شهر خلاق موسیقی از پتانسیل آن برای رایزنی و جذب بودجه واجرای طرحهای خاص در زمینه های فرهنگی بهره برداریهای خاصی صورت بگیرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز