استقلال تهران - نساجی مازندران / تحقق رویای شیرین جام حذفی برای مازنی ها با درخشش مقابل صدرنشین لیگ برتر

۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۱:۲۴:۲۱
کد خبر: ۱۳۱۷۵۴۲
استقلال تهران - نساجی مازندران / تحقق رویای شیرین جام حذفی برای مازنی ها با درخشش مقابل صدرنشین لیگ برتر
از سری مسابقات دور یک چهارم نهایی جام حذفی تیم استقلال تهران از ساعت ۲۰:۳۰ امشب میزبان تیم نساجی مازندران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ،  در آخرین دیدار از این مرحله، استقلال به مصاف نساجی مازندران می‌رود. آبی‌پوشان در کنار شرایط مطلوب خود در لیگ برتر، انگیزه بالایی برای فتح جام حذفی ایران دارد.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال، اصالت مازندرانی دارد و از آن سو کادر فنی نساجی هم تا حدودی استقلالی سابق هستند. این تقابل از جایی دیدنی‌تر خواهد شد که تیم مدیریتی نساجی هم از استقلالی‌های سابق هستند و همیشه در تقابل این دو تیم ثابت کردند که تیم‌های خودشان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

نساجی در سه هفته آخر لیگ دو باخت و یک تساوی مقابل شهرخودرو قعرنشین کسب کرد و به همین دلیل شایعه جدایی ساکت الهامی از نساجی به گوش رسید اما در نهایت الهامی در این تیم باقی ماند. الهامی دو فصل پیش هم در فینال جام حذفی با تراکتور مقابل استقلال در فینال جام حذفی قرار گرفت و پیروز شد. 

اما استقلال این فصل به هیچ وجه نتوانست برابر نساجی پیروز باشد تا همین موضوع نگرانی هواداران استقلالی را بیشتر و بیشتر کند. نساجی تیم سرسختی برای استقلال در این فصل بود و قطعا تقابل این دو تیم دیداری جذاب و تماشایی را به دنبال خواهد داشت.

نساجی مازندران هم همیشه نشان داده مرد بازی های سخت می باشد و همین موضوع نگرانی استقلالی ها را دو چندان کرده و تحقق رویای شیرین فتح جام حذفی را برای مازندرانی ها شیرین تر می کند .

لازم به ذکر است این مسابقه حساس از شبکه سه سیما پخش می‌شود 

انتهای پیام

 

نظر شما