قیاسیان: برگزاری ۴۸۴ برنامه فرهنگی ورزشی در قالب کنگره شهدا توسط ورزش وجوانان لرستان / برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی در ماه مبارک رمضان

۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۱:۰۰:۲۵
کد خبر: ۱۴۵۱۰۸۹
قیاسیان: برگزاری ۴۸۴ برنامه فرهنگی ورزشی  در قالب کنگره شهدا توسط ورزش وجوانان لرستان / برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی در ماه مبارک رمضان
مدیر کل ورزش وجوانان لرستان از پرداخت وام ازدواج به ۲۰هزار نفر متقاضی لرستانی در طی سال ۱۴۰۱ خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  لرستان ؛ سیدآرش قیاسیان روز یکشنبه  ۲۸اسفند ماه در  آئین تجلیل از جوانان فعال و منتخب مساجد شهر خرم آباد و تجلیل از ۳۱ جوان نخبه ۳۱ مسجد خرم آباد که  با حضور حجه السلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان و در دفتر  امام جمعه خرم آباد برگزار شده بود ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و  سال نو شمسی  ، اظهار کرد: چهار  اقدام  ارزنده در حوزه ورزش وجوانان صورت گرفته است که  مهمترین آنها برگزاری ۴۸۴ برنامه فرهنگی ورزشی  در قالب کنگره شهدا و   ۶ برنامه مهم‌ در قالب میزبانی بزرگ رویداد های ورزشی است.

وی با اشاره به طراحی مدال حجاب برای اولین بار در کشور توسط ورزش وجوانان استان ، افزود: کسب ۳۰مدال آسیایی بین المللی و جهانی در یک سال گذشته نیز از موفقیت های ورزش و جوانان لرستان است.

  

قیاسیان به پیگیری مجموعه ۱۵هزار نفری خرم آباد اشاره کرد و گفت:  تکمیل این پروژه ورزشی مهم استان  در رشته فوتبال  یکی از مطالبات  مردمی  در آستانه لیگ برتر است که با عنایت ریاست محترم  جمهوری و حمایت های استاندار محترم تا پایان تابستان ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش  وجوانان لرستان تصریح کرد: درخشش سه ملی پوش لرستانی تیم ملی هاکی  ایران در شکست تیم ملی هاکی آمریکا در ۲۲بهمن ۱۴۰۱ یک  پیروزی شگرفی در مقابل آمریکا بود که با توجه به اهمیت آن   یک دستاورد فرهنگی نیز محسوب می شود.

قیاسیان از اجرای برنامه های مدون در برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در  ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه جوانان از سرمایه انسانی جامعه هستند، معرفی  جوانان  موفق و شایسته  در  ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر تحت عنوان «جوان در مهتاب رمضان» نیز از برنامه های ورزش وجوانان استان خواهد بود.

 وی با اشاره به برگزاری ۲۰ جلسه جهاد تبیین با کمک معاونت ورزشی و جوانان و حوزه بسیج از برگزاری ۴۰ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در راستای پیگیری  مطالبات جوانان خبر داد و یاد آورشد:  ۲۸هزار متقاضی وام ازدواج در استان وجود داشته است که  با دستور استاندار محترم و همکاری شورای بانک ها  تاکنون به ۲۰ هزار نفر  متقاضی تسهیلات ازدواج پرداخت شده است.

قیاسیان ارتقا مراکز  مشاوره ازدواج و خانواده در استان  از ۲مرکز به ۱۰ مرکز مشاوره را از دیگر اقدامات ورزش وجوانان لرستان عنوان‌کرد و گفت:  همچنین  دو میزبانی موفق را در زمینه آموزش  مربیان فرهنگی وحوزه مشاوره در استان  به انجام رساندیم.

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  میزبانی  جناب دکتر یامین پور معاون  امور وزیر ورزش وجوانان   و برگزاری جلسه ستاد ساماندهی را با حضور وی از دیگر فعالیت های حوزه جوانان استان دانست و افزود:  پیگیری جهت   تعیین و تکلیف  ۵ خانه جوان که زیر نظر دستگاه های اجرایی  در استان  بوده و  تزریق اعتبارات لازم  برای برگزاری کارگاه های آموزشی جوانان و ازدواج از دستاورد های سفر دکتر یامین پور به استان بود.

مدیرکل ورزش  وجوانان لرستان  در پایان ضمن تقدیر از مساعدت نماینده ولی فقیه در استان  ائمه محترم جمعه ، تاکید کرد:  امیدواریم در سال جدید بهتردر کنار جوانان استان بوده و  پیگیر مطالبات آنان  باشیم.

انتهای پیام 

نظر شما