عزم جدی مسئولان در رفع موانع وتکمیل پروژه برج های دوقلو

۱۴۰۲/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۱:۲۵
کد خبر: ۱۴۶۶۳۹۶
عزم جدی مسئولان در رفع موانع وتکمیل پروژه برج های دوقلو
مدیرعامل گروه معین کوثر گفت: تکمیل پروژه برج‌های دوقلو خرم‌آباد نیازمند همکاری و برطرف شدن موانع از سوی مسئولان لرستان است.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان ؛حسین زاهدی ،  در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص پروژه برج‌های دوقلو خرم‌آباد اظهار کرد: در ۱۸ ماه گذشته با تغییر مدیریت گروه معین کوثر، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به‌صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پروژه برج‌های دوقلو به یک معضل اجتماعی در خرم‌آباد تبدیل شده و دغدغه‌ مردم محسوب می‌شود و از عموم مردم این شهر به دلیل عدم اجرای تعهدها، عذرخواهی می‌کنم.

مدیرعامل گروه معین کوثر خاطرنشان کرد: این پروژه در سال ۱۳۹۴ با قراردادی بین شرکت گروه معین کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران و شهرداری خرم‌آباد آغاز شد و تهیه زمین و پروانه سهم شهرداری و آورده و ساخت بر عهده معین کوثر بود.

زاهدی اضافه کرد: این پروژه باید در ۱۱ طبقه مسکونی ساخته می‌شد اما پس از مدتی به ۱۹ و پس از آن به ۳۰ طبقه ارتقاء یافته است.

وی بیان کرد: این پروژه متأسفانه هیچ‌گونه مطالعات امکان‌سنجی نداشت و پیوست فرهنگی، اجتماعی هم ندارد و این مهم اولین نقد وارد شده به این طرح بوده همچنین ملاحظاتی در خصوص آب و برق و گاز و ترافیک مجموعه‌ صورت نگرفته است.

مدیرعامل گروه معین کوثر ادامه داد: تا سال ۹۷ حدود ۱۲۰ میلیارد تومان برای پروژه برج‌های دوقلو هزینه شده و طبق قرارداد باید یک دانگ پروژه به معین کوثر تعلق می‌گرفت اما انجام نشده و اختلافات آغاز و استاندار و مسئولان وقت وارد موضوع اختلاف شدند.

زاهدی اظهار کرد: یکی دیگر از عوامل توقف این پروژه مسائل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی لرستان است همچنین در دیدارهای مختلف با مسئولان همچنین استاندار و نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان شد باید به قرارداد اولیه بازگردیم و همان ۱۱ طبقه ایجاد شود بنابراین حکم قانونی در خصوص ادامه روند پروژه ضروری است.

خبرنگار:امیر محمود داودی نژاد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز