این روزها گمانه زنی های مختلفی در خصوص انتخاب رئیس آینده شورای شهر مشهد صورت می گیرد

از حیدری و نوروزی تا امیر شهلا

۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۹:۱۵:۵۴
کد خبر: ۵۶۲۴۹۳
از حیدری و نوروزی تا امیر شهلا
با روی کار آمدن پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد و انتخاب مقتدرانه لیست امید، بارقه های امیدواری زیادی در شهر امام رضا(ع) ایجاد شده است؛ امید به تغییرات اساسی در پیکره مدیریتی شهر و به تبع آن ایجاد فضایی آرام و شاد برای زندگی عموم شهروندان و در کنار آن تسهیل امور زائران.

از طرف دیگر ترکیب لیست امید و جوان گرایی خاص آن از جمله مهم ترین ویژگی های این ائتلاف است که می تواند در رسیدن اصلاح طلبان به نقاط برنامه ریزی شده یاری رسان باشد. اهمیت این موضوع آنجایی مشخص می شود که بیشترین رای را در میان اعضای لیست امید مشهد به جوانی تعلق می گیرد که هم رسانه ایست و هم سال ها خاک صنعت استان را گرد پیشانی کرده است. این روزها همه جا حرف از رای بالا و معنادار امیر شهلا و اعتماد 256 هزار و 124 نفر به جوانی است که حتی می تواند سکاندار خوبی برای ریاست پارلمان شهر مشهد باشد.

لیست امید

هرچند روال کار شوراهای قبلی شهر نشان می دهد که تاکنون توجهی خاصی به این موضوع نشده و لزوما دارا بودن رای اول شهر ملاکی برای ریاست بر شورا نبوده است، اما شورای پنجم می تواند در این زمینه کاری نوآورانه انجام داده و بر اساس وعده هایی که به مردم داده، با انتخاب فردی جوان، به جوان گرایی در سیستم مدیریت شهری کمک کند.

البته در این میان نمی توان به شایستگی محمدرضا حیدری به عنوان رئیس شورای اصلاح طلبان استان و احمد نوروزی، شهردار دوران اصلاحات شهر مشهد برای تصدی کرسی ریاست شورا بی تفاوت بود اما به عقیده نگارنده، امیر شهلا نیز با توجه به موضوعاتی که ذکر شد می تواند به عنوان یکی از گزینه های جدی این سمت مطرح باشد.

بی شک اعضای جدید شورای شهر مشهد کار سخت و البته تعیین کننده ای را در انتخاب رئیس پنججمین دوره شورا بر دوش دارند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز