رئیس دانشگاه لرستان:

فعالیت تشکل های اصلاح طلب واصولگرا در دانشگاه لرستان / قبل از دولت تدبیر و امید، چنین نبود

۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۰:۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۴۶۰۱۴
فعالیت تشکل های اصلاح طلب واصولگرا در دانشگاه لرستان / قبل از دولت تدبیر و امید، چنین نبود
خسرو عزیزی گفت :استکبارستیزی، مطالبه‌گری، پرسشگری، استبدادستیزی و عدالت‌محوری از پیام‌های مهم روز دانشجو است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ عزیزی که درمراسم  گرامیداشت 16 آذر وروز دانشجو در دانشگاه لرستان سخن می گفت با بیان این مطلب اظهارداشت: روشن‌بینی و حساسیت به موقع و مردم‌داری و حقیقت‌جویی از دیگر ویژگی‌های حرکت دانشجویی است.

وی با بیان اینکه دانشجویانی که در روز 16 آذر سال 32 به شهادت رسیدند فضای خفقان و استبداد را شکستند و با خون پاکشان از آگاهی و استکبارستیزی، دفاع کردند ،تصریح کرد: «قاطعیت و ایستادگی در برابر دشمن از ویژگی‌های بارز دانشجوی آگاه است.

عزیزی با بیان اینکه فضای دانشگاه یک فضای تضارب آراست،خاطر نشان ساخت: در دوره‌ی دولت تدبیر و امید، تشکل‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب در دانشگاه لرستان در یک فضای بانشاط و قانونمند مشغول فعالیت هستند در حالی که قبل از دولت تدبیر و امید، چنین نبود.

وی ادامه داد: در همین دوره، 30 هزار مترمربع ساختمان به فضای ساختمانی دانشگاه لرستان افزوده شده و سرانه فضای دانشگاهی از 8 به 14 مترمربع افزایش یافته است.

رییس دانشگاه لرستان با بیان اینکه رویکرد تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، تداوم پروژه‌های عمرانی و تقویت زیرساخت‌سازی در دانشگاه لرستان است،یادآورشد:  اگرچه با محدودیت‌های منابع مالی مواجهه هستیم ولی پروژه‌هایی همچون ساخت ساختمان مرکزی دانشگاه لرستان با 6 هزار و 500 مترمربع در حال اجراست و پروژه‌هایی نیز همچون مرکز آپا، آزمایشگاه امنیت شبکه، مرکز شتابدهی  راه‌اندازی شد؛ گازرسانی به دانشگاه انجام شد و حصارکشی دانشگاه نیز در حال انجام است.

عزیزی با بیان اینکه مخالف تخریب‌ هستیم،تاکید کرد: تیم مدیریتی دانشگاه لرستان از انتقادات سازنده و تقویت فرهنگ نقدپذیری استقبال می‌کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز