در همایش تقدیر از صادرکنندگان نمونه صورت گرفت؛

تجلیل از استاندار قزوین به واسطه حجم بالای صادرات صنایع کوچک

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۶:۳۷
کد خبر: ۶۸۰۵۲۶
تجلیل از استاندار قزوین به واسطه حجم بالای صادرات صنایع کوچک
در همایش تقدیر از صادرکنندگان نمونه و برتر صنایع کوچک و متوسط کشور از "عبدالمحمد زاهدی " استاندار قزوین به دلیل کسب رتبه برتر در زمینه حجم صادرات صنایع کوچک و متوسط تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، همایش تقدیر از صادرکنندگان نمونه و برتر صنایع کوچک و متوسط کشور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونین وزیر، روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیران عامل شرکت شهرکهای صنعتی سراسر کشور و مدیران عامل واحدهای تولیدی صادر کننده منتخب از سراسر کشور برگزار و از عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به دلیل کسب رتبه برتر در زمینه حجم صادرات صنایع کوچک و متوسط توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت تجلیل شد.

" عبدالمحمد زاهدی " در مراسم تجلیل از صادر کنندگان صنایع کوچک ایران برضرورت ایجاد تنوع در بازارهای صادراتی و حرفه ای کردن صادرات تاکید کرد و گفت: باید به صادرات به عنوان یک فن و حرفه نگاه کرد و با شکل گیری تشکل های صادراتی هماهنگی بین تولید کننده و صادر کننده انجام شود.

وی اظهار داشت: صادرات استان قزوین در ده ماهه سالجاری در کل گمرکات کشور بیش از 635میلیون دلار بوده، که با هدفگذاری انجام شده تا پایان سالجاری به حدود هزار میلیون دلار خواهد رسید.

در این همایش از ۱۰واحد تولیدی، بنیان کالا شیمی، فارکو شیمی، سمبل شیمی، شیمیایی بهداد، شیمی لیا، شیمیایی بهداد، نفیس نخ، صنعت پلاست آبیار، ذوب روی تال، فولاد اتحاد تاک مستقر در شهرکهای صنعتی کاسپین، لیا، آراسنج و خرمدشت به عنوان صادر کننده نمونه  استان قزوین صادر کننده تجلیل شد.

این واحدهای صنعتی در زمینه تولید رنگهای رزین، مواد شوینده، شمش روی، سازنده ماشین آلات فولادی، نخ های پلی استر و ..... فعالیت کرده که سالیانه میلیونها دلار کالا به کشورهای اروپایی، آفریقایی و آسیایی صادر می کنند.

در این مراسم از "شرکت صنعت پلاست آبیار" تولید کننده محصولات نایلون، پلاستیک و پلی اتیلن مستقر در شهرکهای صنعتی لیا و کاسپین به عنوان صادر کننده ویژه استان تجلیل شد.

همایش تقدیر از صادرکنندگان نمونه و برتر صنایع کوچک و متوسط کشور در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران  به همت سازمان صنایع کوچک  و شهرکهای صنعتی ایران برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز