برف و یخ‌زدگی در نطنز

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۳:۰۵
کد خبر: ۶۹۷۹۷۳
برف و یخ‌زدگی در نطنز
رئیس اداره هواشناسی نطنز گفت: بارش باران، برف و یخ‌زدگی در بیست و هشتمین روز از بهار میهمان نطنز و مردم نطنز شده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ ناصر عزیزی گفت : در بیست و هشتمین روز از بهار در سال جاری، بارش باران، برف و یخ‌زدگی میهمان شهرستان نطنز شده است.

وی افزود: با ورود سامانه بارشی جدید به منطقه که در چند روز گذشته فعالیت خود را بر روی نطنز آغاز کرده و همچنان ادامه دارد، شاهد بارش برف و بارش باران و همچنین یخ‌زدگی هستیم.

رئیس اداره هواشناسی نطنز گفت: بارش باران در شهر نطنز در 24 ساعت گذشته 4.2 میلی‌متر رسیده است که هم‌اکنون در برخی از نقاط شهر نطنز بارش پراکنده برف هم گزارش شده است.

وی تصریح کرد: در نقاط کوهستانی و روستاهای کوهستانی نطنز برف نسبتاً خوبی باریده است که موجب سفید پوش شدن زمین و همچنین انباشت برف در ارتفاعات و رشته‌کوه کرکس شده است.

عزیزی خاطرنشان کرد: بعد از ظهر امروز هم شاهد بارش باران در نطنز خواهیم بود که این بارش‌ها به صورت پراکنده تا فردا(چهارشنبه) در نطنز ادامه دارد و رفته رفته این سامانه بارشی از منطقه خارج خواهد شد.

وی گفت: در سال زراعی جاری در نطنز میزان بارش‌ها 89.5 میلی‌متر بوده است که در مدت زمان مشابه سال قبل این میزان 109.5 بوده و به این ترتیب همچنان با افت حدود 20 درصدی بارش‌ها روبرو هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز