استاندار البرز:

فقط با اقدامات ظاهری نمی توان یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۵۹:۳۳
کد خبر: ۷۱۱۶۵۸
فقط با اقدامات ظاهری نمی توان یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت
شهدا گنجینه های ارزشمند نظام اسلامی بوده که با برگزاری کنگره ها و یادمان ها ، ضمن پاسداشت، نام و یاد این عزیزان گرامی داشته می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمدعلی نجفی روز یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری کنگره ملی سرداران شهید البرز  گفت : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با توجه به شرایط حساس کشور ضروری است.

وی ادامه داد: البرز سبقه ارزشمندی در دوران دفاع مقدس دارد که بر این اساس با برگزاری چنین کنگره ای به مقام شامخ شهدا، ایثارگران و آزادگان این استان نیز ارج نهاده می شود.

استاندار البرز اضافه کرد: در این کنگره می توان با تبیین و تشریح سلحشوری های دلاورمردان، فضای ایثار و از خودگذشتگی را برای تمام اقشار جامعه و به ویژه جوانان، تداعی کرد.

وی گفت: جلسات برگزاری کنگره سرداران شهید با روند عملیاتی و اجرایی پیش می رود تا در موعد مقرر تمام برنامه ها اجرایی شده باشد.

نجفی افزود: تنها با اقدامات ظاهری نمی توان یاد وخاطره شهدا را گرامی داشت بلکه با اقدامات فرهنگی و ترویجی، چهره معنوی شهرها نیز زیبا خواهد شد.

وی ادامه داد: اکنون با توجه به شرایط موجود از شهرداری بیشتر درحوزه اقدامات سخت افزاری انتظار همکاری داشته و بخش های فرهنگی را در دستور تکالیف سایر دستگاه ها قرار داده ایم.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: شان، منزلت، ایثار و رشادت های شهدا بر هیچ کس پوشیده نیست زیرا دوران دفاع مقدس را به خوبی تجربه کرده ایم.

وی برگزاری کنگره سرداران شهدا را فرصتی مغتنم برای مجموعه استان دانست و ادامه داد: برای این امر عزم جدی باید داشت و از تمام ظرفیت های استان استفاده خواهیم کرد.

مردم استان البرز در دوران دفاع مقدس بیش از 6 هزار تن از بهترین عزیزان خود را تقدیم آرمان های والای نظام اسلامی کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز