خادمی ،خبرداد:

واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی / از وجود ۲۵۰۰ طرح عمرانی نیمه تمام در لرستان

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۰:۴۴:۵۴
کد خبر: ۷۴۱۳۸۸
واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی / از  وجود ۲۵۰۰ طرح عمرانی نیمه تمام در لرستان
"استاندار لرستان" از وجود 2500 طرح عمرانی نیمه تمام در لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛سید موسی خادمی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان استفاده از ظرفیت بخش خصوصی را یکی از سیاست های اصلی دولت و نظام درراستای  پروژه های زیر ساختی دانست واظهار کرد: در قالب  قانون بودجه سال 97 هم می توانیم شروع پروژه های جدید و هم پروژه های نیمه تمام و تمام شده را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

او از  وجود 2500 طرح عمرانی نیمه تمام در لرستان خبرداد وافزود: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آنها حدود 7 هزار میلیارد تومان است.

خادمی با بیان اینکه  دستگاه‌های اجرایی استان پروژه‌های تعیین شده را سریع‌تر معرفی وآماده کنند تا تشریفات واگذاری آنها به بخش خصوصی صورت گیرد،تصریح کرد: دولت به دلیل محدودیت‌های مالی تمایل دارد این پروژه ها را به بخش خصوصی واگذار کند لذا از تجار، بازرگانان، پیمانکاران و افرادی که دارای توانمندی مالی هستند درخواست می کنیم تا این پروژه ها را تحویل بگیرند.

او گفت: در اجرای  تصمیم دولت و شورای هماهنگی سران سه قوه، سهم لرستان از واگذاری طرح های نیمه تمام عمرانی به بخش خصوصی30 درصد است.

مقام عالی دولت در لرستان   یادآورشد: متعهدهستیم  نزدیک به 70 میلیارد تومان از پروژه هارا  به بخش خصوصی واگذار کنیم که از این میزان نیز  تا کنون 24 میلیارد تومان تحقق پیدا کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز