پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی پروژه های عمرانی تکمیلی پایانه مرزی بازرگان

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۵۶۶۹۰
پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی پروژه های عمرانی تکمیلی پایانه مرزی بازرگان
پروژه های عمرانی تکمیلی پایانه مرزی بازرگان از پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی برخوردار است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، معاون فنی و نظارت این اداره کل با اعلام خبر فوق گفت: پروژه های عمرانی تکمیل پایانه مرزی بازرگان با اعتبار ۱۵۷ میلیارد ریال و پیشرفت ریالی حدود ۷۴ درصد در حال اجرا بوده که هم اکنون از پیشرفت فیزیکی حدود ۸۲ درصد برخوردار است.

آیدین رحمانی افزود: اجرای بتن کف پارکینگ ها ورودی مسافری ، اجرای دیوار سنگی ، عملیات ابنیه و بتن مسلح ، اجرای سردرب های اصلی پایانه ، اتاق پمپاژ پساب فضای سبز ، ساخت و نصب درب های صفر مرزی ، اجرای گاردریل ، اجرای پیاده روی محوطه ، جابجایی و پخش نخاله های ساختمانی ، ترمیم پل و اجرای کانالهای بتنی از اهم فعالیتهای عمرانی تکمیل پایانه مرزی بازرگان را شامل می شود.

وی گفت پایانه مرزی بازرگان یکی از مهمترین و قدیمی ترین پایانه های مرزی زمینی کشور است و اکثر مسافرتهای زمینی به کشور ترکیه و کشورهای اروپایی از این پایانه انجام می گیرد.

رحمانی به اتمام و پیشرفت فیزیکی صد در صدی پروژه هایی از جمله ترمیم پل جاده ، بتن ریزی کف اتوبوس ها و سواری ها ، اجرای درب صفر مرزی ، فوندانسیون دیوار پیش ساخته اشاره کرد و افزود : امید است با توجه به اهمیت بالای این پایانه در حمل و نقل و ترانزیت کالا و مسافر در کشور به زودی شاهد اتمام کامل پروژه های عمرانی تکمیلی آن باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز