رئیس پلیس راهور استان کردستان:

فعالیت پارکبانان سنندجی قانونی اعلام شد

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۸:۳۱
کد خبر: ۸۴۳۵۰۷
فعالیت پارکبانان سنندجی  قانونی اعلام شد
رئیس پلیس راهور استان کردستان امروز فعالیت پارکبان های سنندجی را در حالی قانونی اعلام کرد که چند روز پیش خبر از فعالیت غیر قانونی این افراد داده بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ سرهنگ رمضان نادری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه بررسی و ارزیابی طرح هوشمند سازی پارک حاشیه ای در سنندج گفت: یکی از مشکلات این طرح عدم اجرای نیم ساعت رایگان پارک خودروها بود که با نصب سنسور و اجرای هوشمند سازی این مشکلات برطرف خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان کردستان عنوان کرد: با توجه به صورتجلسه منعقد شده و متعهد شدن پیمانکار به تسریع در اجرای طرح هوشمند سازی پارک حاشیه ای از تمامی شهروندان در خواست می شود تا اجرای کامل هوشمند سازی طرح پارک حاشیه معابر با پارکبان های سطح شهر همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

نادری افزود: همکاران راهنمایی و رانندگی تا اجرای کامل طرح با مسولان اجرا کنند طرح و همچنین شهرداری همکاری لازم را خواهد داشت.

این درحالی است که رئیس پلیس راهور استان کردستان چند روز پیش اعلام کرده بود که فعالیت افرادی که با عنوان پارکبان در خیابان‌ها در حال گرفتن پول از مردم به صورت نقدی هستند، غیرقانونی است و شهروندان نباید به این افراد هیچ وجهی پرداخت کنند.

همچنین معاونت آموزش و ترافیک مرکز پلیس راهور استان کردستان پس از اعلام سرهنگ نادری اقدام به جمع آوری تابلو های پارک در سطح شهر کرده بود اما امروز پس از نشست شهردار سنندج با رئیس پلیس راهور تصمیم به قانونی اعلام شدن فعالیت این افراد گرفته شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز