محمودى، لژیونر مطرح ورزش ایران:

استیضاح وزیر ورزش و جوانان به نفع سیستم مدیریتى کشور نیست

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۸:۰۷
کد خبر: ۸۵۰۷۵۲
استیضاح وزیر ورزش و جوانان به نفع سیستم مدیریتى کشور نیست
لژیونر مطرح ورزش ایران گفت: طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان در شرایط فعلی به مصلحت نیست.

بهنام محمودى در گفت و گو با خبرنگار برنا البرز درخصوص طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان در مجلس شوراى اسلامى، گفت: اعتقاد دارم که استیضاح مدیران کشور و به ویژه وزیر ورزش و جوانان در شرایط کنونى نباشد و به جاى استیضاح، تعامل در بین مدیران رواج یابد.

این قهرمان البرزى و بازیکن سابق تیم ملى والیبال مردان ایران در ادامه تاکید کرد: نمایندگان مجلس به عنوان مطالبه گران مردم باید با منطق و دقت لازم عملکرد مدیران را ارزیابى و در راستاى بهبود آنها گام بردارند.

وى ادامه داد: باید با مطالعه تمامى جوانب درخصوص مسائل تصمیم گیرى شود چراکه برخى موضوعات همچون تخصیص بودجه با فراز و نشیب هایى رو به رو است که در مواردى براى مدیران هم دردسر آفرین مى شود لذا ضرورى است تا منطقى در این خصوص تحقیق و سپس اظهار نظر شود. 

محمودى همچنین گفت: از وزیر ورزش و جوانان نیز انتظار داریم در تداوم حرکت در مسیر تحقق  اهداف عالیمقام معظم رهبرى باشند و به منظور تحقق یافتن گام دوم انقلاب در جایگاه هاى مدیریتى استان ها و فدراسیون هاى ورزشى از ورزشکاران و اعضاى تیم ملى که از توانایى بالایى برخوردارند استفاده کنند.

عضو دوره چهارم شوراى شهر کرج اضافه کرد: امیدواریم با عملکرد مثبتِ وزیر ورزش و جوانان، انقلابى در وضعیت والیبال کشور نیز ایجاد و با روى کار آمدن مدیران جوان، پویا و توانمند شاهد تغییرات مثبت و مطلوبى در جامعه ورزشى باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز