استاندار لرستان،تاکید کرد:

لزوم مشارکت دستگاههای اجرایی و فرهنگی استان در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی

۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۲:۴۶:۵۹
کد خبر: ۸۵۴۲۲۴
لزوم مشارکت دستگاههای اجرایی و فرهنگی استان در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی
"سید موسی خادمی " بر لزوم مشارکت ادارات و دستگاههای اجرایی و فرهنگی استان در برگزاری نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛خادمی در دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان  با تاکید بر لزوم مشارکت ادارات و دستگاههای اجرایی و فرهنگی استان در برگزاری نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، اظهار کرد : برگزاری این جشنواره از مصادیق بارز کار تمیز فرهنگی است.

او برگزاری نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در کشور را گامی مثبت در جهت ترویج فرهنگ منور اهل بیت(ع) دانست و افزود: مطالعه مفید یکی از عوامل مهمّ پیشرفت و اعتلای فرهنگ هر جامعه است، زیرا هر چه سطح بینش جامعه بیشتر باشد، آن جامعه در پیشبرد آرمان های خود موفق‌تر خواهد بود.

خادمی تصریح کرد: فرهنگ مطالعه باید از دوران کودکی در  میان افراد نهادینه گردد، زیرا صاحبنظران و کارشناسان بر این باورند که بهترین راه ایجاد نسل مطالعه‌گر این است که کودکان طوری تربیت شوند که افرادی مطالعه‌گر بار آیند که در کشور ما دستگاه های فرهنگی باید بر این اساس برنامه ریزی نمایند و بحمدالله  نهاد کتابخانه های عمومی کشور در چند سال اخیر  در این زمینه فعالیت های ارزشمندی داشته است.

اوبا اشاره به امکان شرکت در بخش های مختلف جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت: روند اجرایی این جشنواره از منظر امکان شرکت تمامی گروه های سنی و بستر سازی شرکت الکترونیکی اقشار جامعه، بسیار خلاقانه و درخور توجه است.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی استان لرستان با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص اهمیت مطالعه و کتابخوانی به ویژه در سیره اهل بیت (ع)  ،خار نشان کرد : این جشنواره در ادوار گذشته تاکنون زمینه را برای آشنایی هرچه بیشتر مردم با منش و سیره ائمه معصومین (ع) فراهم کرده است و در همین راستا جشنواره کتابخوانی رضوی از مصادیق بارز کار تمیز فرهنگی طبق فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

خادمی  در پایان ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، از عموم مردم فرهنگ دوست لرستان به ویژه خانواده ها خواست تا با همراهی کودکان و نوجوانان خود در این جشنواره شرکت نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز