حمایت مردم مشهد از حملات موشکی سپاه به مواضع آمریکا

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۶:۲۱:۳۹
کد خبر: ۹۴۷۸۰۵
حمایت مردم مشهد از حملات موشکی سپاه به مواضع آمریکا
حدود ۵۰۰ نفر از دانشجویان، طلاب و دیگر اقشار مردم مشهد روز چهارشنبه با اجتماع مقابل ورودی ستاد فرماندهی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی از حملات موشکی بامداد امروز چهارشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع آمریکا در عراق حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، این جمعیت که یک سوم آنان را بانوان تشکیل می‌دادند شعار می دادند "نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا/ خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست/ سپاهی سپاهی، تشکر تشکر ".

این تجمع مردمی که فراخوان آن ابتدا در برخی کانالهای تلگرامی خبری دانشگاهی مشهد منتشر شده بود در انتهای بلوار پرتردد وکیل آباد برگزار شد و خودروهای عبوری که ترافیک موجب کندی حرکتشان شده بود هنگام عبور از کنار این تجمع پس از مشاهده تصاویر  سردار شهید سلیمانی در دست تجمع کنندگان با بوق زدن حمایت خود را از این تجمع اعلام می کردند.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) نیز پس از دقایقی در جمع تجمع کنندگان حاضر شد و از دست آنان گل دریافت و با حاضران دیده بوسی و از حمایت آنان تشکر کرد.
عضو  هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز در این تجمع گفت: مجلس دیروز علاوه بر تصویب طرح سه فوریتی اقدام متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران علیه آمریکا، بیانیه ای هم صادر کرد که به امضای همه نمایندگان رسید و در آن نمایندگان مجلس با اشاره به اینکه همه ملت ایران متقاضی انتقام سریع از دشمن هستند از مسوولان امنیتی و نظامی برخورد سریع اولیه با آمریکا را خواستار شدند.
امیر حسین قاضی زاده ضمن اعلام تشکر  و حمایت نمایندگان مجلس از اقدام موشکی سپاه در حمله به اهداف آمریکایی در عراق افزود: از سپاه قهرمان که نگذاشت بین شهادت سردار سلیمانی و انتقام این حمله تروریستی فاصله بیفتد تشکر می‌کنیم و امیدواریم  هدف نهایی که همان اخراج آمریکا از منطقه است محقق شود.
وی با اشاره به حملات بامداد امروز گفت: این حملات گام اولیه و در حقیقت سیلی بهت آوری برای فرعون است و ان شاء الله سیلی‌های پی در پی ادامه خواهد داشت و طبیعی است که نمایندگان از هر جریان سیاسی از این اقدامات حمایت می کنند.

یکی از بانوان حاضر در این جمع نیز گفت: آمده ایم تا از اقدامی که سپاه شروع کرده و انجام داده است قدردانی کنیم.
محبوبه زلفی زاده افزود: انتقام اصلی روزی خواهد بودکه قدس فتح شود چرا که هدف سردار شهید سلیمانی و شهید تهرانی مقدم فتح قدس بود.

در بیانیه پایانی این تجمع نیز اعلام شد تا انتقام  قصاص کامل خون حاج قاسم سلیمانی راه زیادی در پیش داریم اما سپاه با این حمله نشان داد که استکبار از خانه عنکبوت نیز سست تر است.

در بخش دیگری از این قطعنامه اعلام شد: از این پس دهانی که از مذاکره صحبت کند را باید خرد کرد و  این بیماردلان که به دنبال مذاکره هستند در حال اجرای دستورهای آمریکایی هستند ،به این بیماردلان باید گفت تا کی می‌خواهید از ارزشهای انقلابی و اسلامی عبور کنید.که پس از قرائت این جملات، حاضران شعار" مرگ بر سازشگر" سر دادند.
تجمع یاد شده که حدود ساعت ۱۲ ظهر امروز آغاز شد با همراهی پلیس راهور مشهد پس از دو ساعت پایان یافت.

گفتنی است؛ ظریف بامداد چهارشنبه در توئیتی نوشت: ایران در دفاع از خود و طبق بند ۵۱ منشور سازمان ملل اقدامات متناسبی را انجام داده و تکمیل کرد و پایگاهی را هدف قرار داد که حمله‌ای مسلحانه و بزدلانه علیه شهروندان و مقام‌های ارشد ما از آنجا صورت گرفت. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز