دانش آموز گنبدی همشهریان خود را به ماندن در خانه دعوت کرد

۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۷:۴۱
کد خبر: ۹۸۳۷۲۳
دانش آموز گنبدی همشهریان خود را به ماندن در خانه دعوت کرد
این روزها با وجود تعطیلی مدارس،آموزش تعطیل نیست و‌ به صورت مجازی ادامه دارد، دانش آموز گنبدی نیز در انشای خود در مورد بیماری کرونا همشهریان خود را به ماندن در خانه دعوت کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، در این روزها که دنیا با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، کشورمان نیز درگیر این بیماری شده است و جهت کنترل و پیشگیری از شیوع بیشتر آن مراکز آموزشی تعطیل شدند اما فعالیت‌های آموزشی در مدارس شهرستان گنبدکاووس همچون سراسر کشور در فضای مجازی در حال تشکیل و برگزاری است و معلمان دلسوز و وظیفه شناس فعالیت‌ها و تکالیف دانش آموزان را از همین طریق بررسی می‌کنند.

الهام امینی معلم پایه ششم ابتدایی مدرسه غیردولتی خاطره شهرستان گنبدکاووس موضوع انشایی مجازی با عنوان «چند سطری درباره بیماری کرونا» را به دانش آموزان اعلام می کند تا در باره این بیماری با اطلاعاتی که تاکنون به دست آورده اند چند سطری بنویسند.

«نازنین بهادری» یکی از این دانش آموزان است که در متنی کوتاه اما جالب با زبان خود، ضمن تشریح وضعیت این روزهای کشور از مردم خواسته است برای شکست کرونا در منازل خود بمانند. متن انشای این دانش آموز به شرح زیر است :

 سلام! من نازنین بهادری هستم می‌خواهم یک خبر مهم را گزارش دهم. کورونا ویروس به کشور ما آمده است. کرونا ویروسی است که چینیان نادان وقتی خفاش میل می‌کردند گرفتند و به مردم دنیا از جمله کشور ما فرستادند و مردم ما هم مبتلا به ویروس کرونا شدند. به دلیل وجود کرونا تمامی مدارس و ادارات تعطیل شدند. در حال حاضر بیشتر مردم در خانه مانده‌اند و ما می‌توانیم در خانه درس بخوانیم از طریق تلویزیون و کانال‌های اینترنتی، من هم همین کار را می‌کنم.

 من خیلی خیلی از پزشکان و پرستاران کشورم متشکرم، من خواهشمندم مردم ایران نکات بهداشتی را رعایت کنند و از مراجعه بی‌دلیل به بیمارستان‌ها خودداری کنند، باید بگویم که ۴۱ درصد مبتلایان به کرونا ویروس در بیمارستان‌ها هستند.

 کرونا ویروسی است مانند آنفوآلانزا ولی شدیداً واگیردارتر و خطرناک‌تر.

 در حال حاضر هیچ واکسن و دارویی برای نابودی این ویروس وجود ندارد. من باز هم تاکید می‌کنم راه پیشگیری از ویروس کرونا در این است که در خانه بمانیم و نکات بهداشتی را رعایت کنیم.

 ما با هم کرونا را شکست می‌دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز