مدیر کل فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان:

رشد ٦٢ درصدی پروازها در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان/ پروازهای بین المللی از سر گرفته شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۱۱۶۵
رشد ٦٢ درصدی پروازها در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان/ پروازهای بین المللی از سر گرفته شد
مدیر کل فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان گفت: در خرداد ماه امسال تعداد 10 هزار و 195 مورد نشست و برخاست در فرودگاه اصفهان انجام شده و طی آن تعداد 96 هزار 795 مسافر اعزام و پذیرش شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال 99 شاهد رشد ٦٢ درصدی کل پروازها و رشد ٨٤ درصدی مسافرین بودیم.

حسن امجدی در گفت و گو با خبرنگار برنا در اصفهان با اشاره به برقراری پرواز های خارجی این فرودگاه پس از وقفه چند ماهه گفت: هواپیمایی قطر ایرویز که پروازهای خود را از پنجم اسفند ماه سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا در فرودگاه اصفهان لغو نموده بود از جمعه با برقراری پرواز در مسیر دوحه-اصفهان –دوحه مجدداً فعالیت خود را در این فرودگاه آغاز کرد.

وی افزود: این پرواز جهت رفاه حال مسافرین محترم و با رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی، با هواپیمای ایرباس 320 و با ظرفیت 170 مسافر به صورت برنامه ای روزهای چهارشنبه و جمعه هر هفته با شماره پرواز 470 درساعت 04:30 صبح از دوحه ورود و در ساعت 05:30 صبح با شماره پرواز 471 فرودگاه اصفهان را به مقصد دوحه ترک خواهد نمود.

مدیر کل فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با اعلام افزایش پروازهای این فرودگاه در سومین ماه از سالجاری گفت: در خرداد ماه امسال تعداد 10 هزار و 195 مورد نشست و برخاست در فرودگاه اصفهان انجام شده و طی آن تعداد 96 هزار 795 مسافر اعزام و پذیرش شدند  که در مقایسه با مدت مشابه سال 99 شاهد رشد ٦٢ درصدی کل پروازها و رشد ٨٤ درصدی مسافرین بودیم.

امجدی ضمن اشاره به اقدامات تکمیلی و در حال اجرای این فرودگاه جهت مقابله با بیماری کرونا گفت: تمامی کارکنان و مسافران موظف به استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده در ترمینالها و اماکن فرودگاهی می باشند.

وی افزود: همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی در نقاط مختلف ترمینالهای پروازی و صندلی های فرودگاهی با نصب برچسب های راهنما صورت پذیرفته و اطلاع رسانی منظم در خصوص استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط واحد اطلاعات پرواز به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز