دانشگاه کاشان با دو پله صعود، هفتمین دانشگاه کشور شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۶:۳۶:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۸۳۹۴
دانشگاه کاشان با دو پله صعود، هفتمین دانشگاه کشور شد
دانشگاه کاشان در نخستین انتشار نظام رتبه بندی علوم جهان اسلام آی اس سی در سال ۱۳۹۸ با دو پله ارتقا نسبت به سال ۱۳۹۷، در جایگاه هفتم دانشگاه های جامع کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان گفت: در نخستین انتشار نظام رتبه بندی علوم جهان اسلام آی اس سی، دانشگاه کاشان در سال ۱۳۹۸ با دو پله ارتقا نسبت به سال ۱۳۹۷، در جایگاه هفتم دانشگاه های جامع کشور قرار گرفت.

مجید منعم زاده افزود: این دانشگاه با هشت پله صعود، از رتبه ۱۷ در سال ۱۳۹۲ به رتبه ۹ در سال  ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ و رتبه ۷ در سال ۱۳۹۸ صعود کرده است.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه استنادی علوم جهان اسلام از سال ۱۳۸۹ دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی کشور را براساس ۲۶ شاخص در قالب پنج معیار کلی پژوهش، آموزش، وجهه بین‌المللی، تسهیلات-امکانات و فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و صنعتی که مهمترین مأموریت های دانشگاهی را مد نظر قرار می‌دهند، ارزیابی و رتبه‌بندی می‌کند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان با بیان اینکه دانشگاه کاشان در شاخص پژوهش پیشرفت چشمگیری داشته است، افزود: این دانشگاه از رتبه ۱۶ در سال ۱۳۹۲ به رتبه ۵ در سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸رسیده است.

رتبه دانشگاه کاشان در شاخص پژوهش تنها رتبه تک‌رقمی دانشگاه کاشان در شاخص‌های مختلف است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز