مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

موتورسواری و اتومبیلرانی از ورزش های جذاب هستند

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۲۱:۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۰۵۱۸۶۰
موتورسواری و اتومبیلرانی از ورزش های جذاب هستند
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: باید شرایط را برای برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی در سطح شهرستان ها مهیا کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سید محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در دیدار با سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران گفت: نگاه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی نگاه سرمایه گذاری و سرمایه پذیری است ، لذا با توجه به زیرساخت ها و سرمایه انسانی توانمندی که در استان اصفهان وجود دارد، می توان با این تفکر گام های موثری در توسعه این رشته مفرح و پر هیجان هم در بعد همگانی برای خانواده ها و هم در بعد قهرمانی برای کشف ورزشکاران نخبه و مستعد برداشت.

سید محمد طباطبایی خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت موجود درهیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان و بنا به اذعان سرپرست محترم فدراسیون، تیم کاری منسجمی در هیات استان وجود دارد که لازم است، این تیم در راستای اهداف کلان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان برنامه ریزی کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به آمایش سرزمین گفت: معاونت ورزش این اداره کل تمهیداتی در خصوص طرح آمایش شهرستان ها انجام داده است که براساس این طرح و با توجه به زیر ساخت های موجود 4 الی5 شهرستان برای موضوع استعداد یابی و فعال سازی آکادمی موتور سواری و اتومبیلرانی دیده شده اند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه در ورزش اصفهان بیش از نیمی از فعالیت ها توسط بانوان انجام می شود، اظهار داشت: محل اعتبارات ورزش بانوان استان اصفهان به طور ویژه دیده شده است و امسال ردیف اعتباری مشخص شده تماما برای بانوان هزینه خواهد شد. لذا در حوزه فرهنگ سازی رشته موتورسواری و اتومبیلرانی انتظار داریم، بخش بانوان فعال تر به ویژه در شهرستان ها عمل کنند و افراد مستعد را شناسایی و جهت بخشی کنند.

وی رشته موتورسواری و اتومبیلرانی را از ورزش های جذاب دانست و بیان داشت: مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی از معدود رقابت هایی است که عموم مردم به دلیل جذابیت های آن استقبال بسیار خوبی از آن به عمل می آورند، به همین دلیل باید شرایط را برای برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی در سطح شهرستان ها مهیا کنیم.

سید محمد طباطبایی تصریح کرد: با توجه به هزینه بالا، آماده سازی پیست های موتورسواری و اتومبیلرانی بسیار سخت می باشد، اما با توجه به اینکه این رشته جذابیت خاص خود را دارد ، می توان به دنبال راهکاری برای جلب مشارکت حامیان مالی بود، در این بین فدراسیون می تواند با رایزنی با صنایع خودروسازی، از پتانسیل آنها در هیات های استان ها بهره ببرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطر نشان کرد: خوشبختانه همدلی و هم افزایی خوبی در هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان وجود دارد که امیدوارم با برنامه ریزی مناسب، تشکیل جلسات راهبردی و حرکت در مسیر برنامه های کلان این اداره کل و فدراسیون شاهد توسعه رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی در سطح استان اصفهان و کشور باشیم.

 

نظر شما