پیام تبریک استاندار اصفهان به

خواهران منصوریان، بانوان قهرمان جهان در رشته ی ووشو

۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۱:۳۵:۰۴
کد خبر: ۶۲۰۹۵۴
خواهران منصوریان، بانوان قهرمان جهان در رشته ی ووشو
دکتر سول زرگرپور در پیامی، کسب مدال طلای شهربانو و الهه منصوریان را در چهاردهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، دکتر رسول زرگرپور با ارسال پیامی، کسب مدال طلای شهربانو و الهه منصوریان در چهاردهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان را به این ورزشکاران قهرمان و مردم ورزش دوست استان تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح می باشد:

افتخارآفرینی بانوان همیشه سرافراز ورزشکار استان اصفهان، شهربانو و الهه منصوریان در چهاردهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان با کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی جهان در این مسابقات موجبات خوشحالی مردم ورزش دوست کشور و استان و مباهات بانوان این دیار و به ویژه مردم ورزش دوست شهرستان سمیرم را فراهم آورد.

بار دیگر شایستگی و توانمندی خواهران ووشو کار استان پهناور اصفهان و شهرستان زیبای سمیرم به رخ جهانیان کشیده شد و نشان دادند که جایگاه و لیاقت بانوان ایرانی قرار گرفتن بر بالاترین سکوهای جهانی است.

اینجانب کسب این موفقیت بزرگ را به جامعه ورزش استان تبریک گفته و زحمات شما عزیزان را ارج می نهم و ضمن تبریک ویژه به شما بانوان افتخارآفرین، ازدرگاه ایزد منان توفیقات روزافزون شما و تمامی جوانان برومند و توانای جمهوری اسلامی ایران را در عرصه های مختلف از جمله میادین ورزشی در دستیابی به اهداف بلند و ایستادن بر قله های رفیع قهرمانی در جهان را مسئلت می نمایم، با امید به اینکه با عنایات خداوند و در پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج ) با عزمی جزم و اراده ای آهنین درمیادین ملی و فراملی در پیشبرد اهداف عالی و غایی ایران اسلامی پیشتاز باشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز