رئیس فدراسیون دوچرخه سواری:

جایگاه هیات دوچرخه سواری در استان اصفهان از دیر باز در سطوح بالای کشور بوده است

۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۴:۲۸
کد خبر: ۶۸۸۸۴۱
جایگاه هیات دوچرخه سواری در استان اصفهان از دیر باز در سطوح بالای کشور بوده است
قمری: جایگاه هیات دوچرخه سواری در استان اصفهان از دیر باز در سطوح بالای کشور بوده و به جز وقفه کوتاهی که در زمان مدیریت رییس هیات قبل در فعالیت های این هیات ایجاد شد،دوچرخه سواری اصفهان همواره رتبه های دوم و سوم کشور رادارد.

به گزارش برنا از اصفهان، مجمع انتخاب رئیس هیات دوچرخه سواری استان اصفهان روز گذشته در تالار اجتماعات سرای ورزشکاران برگزار شد.

در این مجمع خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: ابتدا لازم می دانم از تلاش وافر مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان برای برگشت بخش عظیمی از زمین ها و اموال بیت المال در موضوع ورزشگاه نقش جهان قدردانی نمایم .

وی افزود: جایگاه هیات دوچرخه سواری در استان اصفهان از دیر باز در سطوح بالای کشور بوده و به جز وقفه کوتاهی که در زمان مدیریت رییس هیات قبل در فعالیت های این هیات ایجاد شد،دوچرخه سواری اصفهان همواره رتبه های دوم و سوم کشور رادارد.

قمری در ادامه گفت: اعتقاد دارم هرچه در سطح همگانی کردن این رشته و اقبال مردم به دوچرخه سواری بکاریم در سطح قهرمانی همان را برداشت می کنیم و در واقع توسعه این رشته منجر به کشف استعداد های بیشتر و انتخاب و تربیت قهرمانان متعددی خواهد شد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: اصفهان همواره مهد پرورش دوچرخه سواران صاحب نام بوده و از ظر فیت های خوبی برخوردار است ، بنابراین با توجه به این پتانسیل ها باید در بحث قهرمانی و حرفه ای باشگاه های بیشتری وارد گود شوند.

وی خاطر نشان کرد: بنا بر اهمیت کشف استعدادها، در بخش پیست تعداد ۳۰۰ دستگاه دوچرخه خریداری کردیم و برای انجام استعداد یابی در اختیار هیات های استان ها قرار دادیم. نگاه فدراسیون به هیات های استان ها ویژه و حمایتی است ،اما این حمایت و توجه بر اساس میزان فعالیت و عملکرد هر استان خواهد بود. رئیس هیات باید تمامی منابع و ظرفیت های موجود را شناسایی و از آنها استفاده کند.

قمری در پایان گفت: در بخش فرهنگی باید نگاه مردم را به رشته دوچرخه سواری و استفاده عمومی تر از دوچرخه به عنوان وسیله ای راحت ، ارزان و سالم برای تردد عوض کنیم. برنامه های ملی و مذهبی فرصت مناسبی برای ترویج و توسعه فرهنگ استفاده از دوچرخه هستند. امیدوارم با حمایت اداره کل و دستگاه های مربوطه پیست دوچرخه سواری اصفهان سریع تر به بهره برداری برسد.

گفتنی است در این مجمع جلیل عباس پور گل سفیدی با ١٢ رای از مجموع١٧رای اخذ شده به عنوان رئیس هیات استان انتخاب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز