با حضور استاندار؛

بزرگترین مرکز CNG کشور در نایین افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۱:۱۹:۴۳
کد خبر: ۷۴۷۸۷۹
بزرگترین مرکز CNG کشور در نایین افتتاح شد
با حضور استاندار اصفهان در شهرستان نایین بهره برداری از ایستگاه CNG مادر ( بزرگترین ایستگاهCNG کشور) با ظرفیت ۱۰ هزار متر مکعب در ساعت و با هزینه ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تامین گاز مناطق خور، جندق، فرخی، انارک، چوپانان و چاه ملک آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، محسن مهر علیزاده دیروز به مناسبت هفته دولت و به منظور افتتاح و بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح و پروژه بزرگ عمرانی و خدماتی به شهرستان نائین سفر کرد..

در سفر استاندار اصفهان به شهرستان نایین، بهره برداری از شبکه گاز منطقه زندوان جهت تامین گاز کارگاههای صنعتی با اعتباری بالغ بر ۳.۲ میلیارد ریال و اجرای ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه گذاری آغاز گردید و عملیات اجرایی گاز رسانی به روستاهای سهیل، سپرو و فرح آباد و تعداد ۵۶ مرغداری مسیر به طول ۹۰ کیلومتر و با هزینه ۱۰۶ میلیارد ریال شامل ۸۵ کیلومتر شبکه گذاری، ۲ ایستگاه TBS و ۳۰۰ انشعاب پلی اتیلن شروع شد.

همچنین با حضور مهرعلیزاده در این شهرستان بهره برداری از ایستگاه CNG مادر ( بزرگترین ایستگاه CNG کشور) با ظرفیت ۱۰ هزار متر مکعب در ساعت و با هزینه ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تامین گاز مناطق خور، جندق، فرخی، انارک، چوپانان و چاه ملک آغاز شد.

در شهرک صنعتی نایین هم بزرگترین واحد تولید کننده کاغذ و مقوا از کربنات کلسیم (کاغذ سنگی) در ایران و خاورمیانه با ظرفیت تولید۱۲ هزار تن در فاز اول و سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد که این واحد بزرگترین تولید کننده کاغذ با فناوری شرکت جی ول در ایران و خاورمیانه خواهد بود.

همچنین با حضور استاندار اصفهان و نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، ساختمان شهرداری بافران و واحد خدمات ایمنی این شهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

شبکه فاضلاب شهر بافران به طول شبکه ۱۱۴۰۰ مترو هزینه اجرا ۲ میلیارد تومان از دیگر طرح هایی بود که با حضور استاندار اصفهان افتتاح و عملیات بهره برداری از آن آغاز شد.

 

 

نظر شما