دروازه بان تیم فوتبال سپاهان:

تمرکز سپاهان در فاز هجومی بالاتر از دفاع است

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۱:۴۶:۳۸
کد خبر: ۷۶۶۵۰۰
تمرکز سپاهان در فاز هجومی بالاتر از دفاع است
دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گفت: احساس می کنم تیممان در فاز هجومی تمرکزش نسبت به دفاع بالاتر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،  پیام نیازمند پس از برد سه بر دو تیمش مقابل نساجی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی سختی بود و با توجه به بازی جام حذفی شناخت خوبی از تیم نساجی داشتیم و نساجی خیلی خوب و با برنامه بازی کرد.

وی تصریح کرد: تیم نساجی آن جایی که نیاز بود به خوبی دفاع  و حمله می کرد ولی خداراشکر توانستیم سه امتیاز این دیدار را بدست آوریم.

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان با اشاره به هیجان بازی در دقایق پایانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در دقایق پایانی هیجان بازی خیلی بالا رفت و کار مقداری سخت شد و در نهایت توانستیم با پنالتی بازی را برنده بشویم.

نیازمند در خصوص بازی بعدی سپاهان مقابل استقلال تهران عنوان کرد: حساسیت این دیدار برای هواداران دو تیم خیلی مهم است وگرنه این بازی ها سه امتیاز بیشتر ندارد و بازیکنان سپاهان خیلی خوب و باتجربه هستند و از پس استقلال در استادیوم آزادی بر خواهند آمد.

وی در خصوص دفع ناقص توپ و گل شدن آن یادآور شد: متاسفانه نمی دانم این چه مشکلی است و احساس می کنم تیممان در فاز هجومی تمرکزش نسبت به دفاع بالاتر است و حتما کادر فنی باید این موضوع را موشکافی بررسی کند که تیم هر بازی این گونه گل نخورد.

د/ 2

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز