در گفت و گو با برنا؛

وضعیت اکران سینماهای اصفهان در ماه رمضان مشخص شد

۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۰:۴۲
کد خبر: ۸۴۴۱۰۵
وضعیت اکران سینماهای اصفهان در ماه رمضان مشخص شد
سینماهای اصفهان با اکران فیلم‌های جدید و تسهیلات مختلف از 16 اردیبهشت سعی دارند تا در فضایی مناسب در جهت رفاه حال شهروندی قدم بردارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، بهار قرآن که می آید شهر رنگ و عطری خاص به خود می گیرد. جانان به دعای سحر گوش می سپارند و دل به معشوق می بازند. ماه رمضان با تمام ویژگی هایش می آید تا تمرین عشق و اراده و ایثار شود. ماه شکستن بت های نفس و سجده عشق بر درگاه معشوق فرصتی است برای خودسازی و خودشناسی تا با بندگی خالصانه رهسپار سفری شد و ساحل دل را به خدا سپرد. ماه صیام فرصتی می شود تا به پرده نقره ای خیره شد و در زندگی های به نمایش درآمده، روح از افلاک و تن از خاک را با شادی و غم درآمیخت و دیواره های شهر مادیت را شکست و روح را به اوج فضیلت رساند. سینماهای اصفهان با اکران فیلم‌های جدید و تسهیلات مختلف از 16 اردیبهشت سعی دارند تا در فضایی مناسب  در جهت رفاه حال شهروندی قدم بردارند.

اجرای طرح بلیت نیم بها تا پیش از افطار

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان در گفت و گو با برنا در اصفهان، با تاکید بر زمان بندی سانس های اکران فیلم های سینمایی همچون گذشته، گفت: بلیت سینماهای سپاهان و فلسطین و سینماهای شهرستان ها تا قبل از افطار و سینماهای پردیس ساحل و پردیس چهارباغ تا سانس 18 به صورت نیم بها به فروش می‌رسد.

مصطفی حسینی ادامه داد: از روز شنبه فیلم های جدید در سینماهای «فلسطین»، «سپاهان»، پردیس «چهارباغ»، پردیس «ساحل»، سینما «بهمن» خوراسگان، «یاسمن» شاهین شهر، «بهمن» کاشان، «بهار» گز، «فرهنگ» میمه و «فرهنگ» فولادشهر اکران می شود.

وی افزود: فیلم‌های«خانه دیگری و «نبات» با مضمون اجتماعی، «وکیل مدافع» با مضمون دفاع مقدس، «سامورایی در برلین» با مضمون کمدی، «به دنیا آمدن» با مضمون اجتماعی و «تولدت مبارک» با مضمون کودک و نوجوان از روز شنبه اکران خواهد شد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان با اشاره اکران فیلم های هنر و تجربه اظهار کرد: فیلم های هنرو تجربه همچون قبل از ماه مبارک در سانس 6 و 20  دقیقه و در یکی از سالن های سینما ساحل اکران می شود.

حسینی اضافه کرد: فیلم های ماه رمضان متناسب با ماه و توسط شورای صنفی کل کشور انتخاب شده است و شهرستان ها دخالتی در گزینش فیلم ها ندارند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان تصریح کرد: در همین روزهای نخست نسبت به روزهای مشابه در سال گذشته با رشد نسبی مواجه بودیم و طرح بلیت نیم بها تا قبل از افطار اجرا می شود.

استقبال از ماه رمضان با اکران 15 فیلم در پردیس سینمایی سیتی سنتر

مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر هم در گفت و گو با برنا در اصفهان عنوان کرد: در ایام ماه مبارک از ساعت 11 تا اذان مغرب سینما به صورت نیم بها فعال است.

محمد پناهی نژاد از اکران 15 فیلم در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: یک فیلم خارجی و هر شب ساعت 19 یک فیلم هنر و تجربه نیز در جدول پخش این سینما قرار دارد.

مدیر پردیس سینمایی سیتی‌سنتر اصفهان ادامه داد: جهت رفاه حال روزه داران عزیز از اذان مغرب تا ساعت 24 نیز 6 سینمای سیتی سنتر فعال و در صورت استقبال شهروندان سانس ها تا ساعت 2 بامداد نیز قابل افزایش است.

وی افزود: در کنار فیلم‌هایی که اکنون بر پرده‌های پردیس سینمایی سیتی‌سنتر قرار دارند، فیلم‌های«خانه دیگری»، «نبات»، «وکیل مدافع»، «سامورایی در برلین»، «به دنیا آمدن» و «تولدت مبارک» از 18 اردیبهشت‌ماه در این مجموعه اکران شد.

پناهی نژاد با اشاره به اکران‌های ویژه عید فطر تصریح کرد: سه فیلم «ما همه با هستیم»، «سرخپوست» و «شبی که ماه کامل شد»  برای اکران عید فطر روی پرده می روند.

ع/ 1

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز