مرکز آفرینشهای ادبی قلمستان اصفهان برگزار می کند؛

آغاز زنگ رمان نوجوان با «هستی» فرهاد حسن زاده

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۷:۵۴
کد خبر: ۸۶۸۶۰۱
آغاز زنگ رمان نوجوان با «هستی» فرهاد حسن زاده
رمان «هستی» نوشته فرهاد حسن زاده 19 تیرماه در برنامه زنگ رمان کتابخانه تخصصی ادبیات اصفهان،برای نوجوانان وتوسط خود آنها نقد و بررسی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،مرکز آفرینش های ادبی قلمستان اصفهان در کنار برنامه های متعدد تابستانه زنگ رمان را برای نقد و بررسی رمان های نوجوانان برگزار می‌کند.

نخستین جلسه زنگ رمان این ماه که توسط کتابخانه تخصصی ادبیات،به بررسی رمان‌های نوجوانان می‌پردازد به بررسی رمان «هستی»اختصاص دارد که به عنوان یکی از پرمخاطب ترین رمان های گروه سنی نوجوانان توسط کانون پرورش فکری انتخاب شده است.

کتاب‌های فرهاد حسن زاده از جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی جوایز بسیاری گرفته است که از بین آنها می توان به جایزه ماه طلایی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، تقدیر شده در سه دوره کتاب سال ایران، برگزیده چند دوره جشنواره کتاب کانون پرورش فکری، برنده تندیس نقره‌ای از جشنواره لاک‌پشت پرنده. همچنین در عرصه جهانی می‌توان به دریافت لوح سپاس جایزه «هانس کریستین اندرسن» در سال ۲۰۱۸ و همچنین دیپلم افتخار برای کتاب «زیبا صدایم کن» از سوی IBBY  اشاره کرد.

برنامه‌های آموزشی مانند کلاس ادبیات کهن، نمایشنامه نویسی، کارگاه نون، نویسندگی کارگاه لذت نوشتن، الفبای شعر ،نقد فیلم با حضور اساتید برجسته از دیگر برنامه های مرکز قلمستان در تابستان است.

مدرسه ادبیات نوجوان این مرکز نیز کلاس‌های داستان نویسی مقدماتی نوجوان، داستان نویسی نوجوان، ادبیات کهن برای گروه سنی ۹ تا ۱۱ و ۱۲ تا ۱۴ و همچنین نقد فیلم برای گروه سنی ۱۴ تا ۱۶ برگزار می‌کند.

ورود نوجوانان درجلسه نقد کتاب  «هستی» آزاد است و پس از دریافت بن تخفیف می‌توانند کتاب را از شهر کتاب اصفهان با تخفیف تهیه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز