قرعه کشی پیش فروش آذر ماه محصولات سایپا آغاز شد / شاهین پرتقاضاترین خودرو در پیش فروش سایپا

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۵۹:۰۵
کد خبر: ۱۰۹۴۸۹۰
قرعه کشی پیش فروش آذر ماه  محصولات سایپا آغاز شد / شاهین پرتقاضاترین خودرو در پیش فروش سایپا
مراسم قرعه‌کشی طرح پیش فروش 9 محصول سایپا امروز شنبه 8 آذر ماه ا حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این شرکت آغاز شد.

به گزارش برنا، مراسم قرعه 9 محصولات گروه خودروسازی سایپا شامل، ساینا با رینگ فولادی، شاهین، کوییک دنده ای، کوییک.آر، تیبا صندوقدار با رینگ فولادی، تیبا 2 با رینگ فولادی، سایپا 151، نیسان تک سوز با لاستیک رادیال و نیسان دوگانه سوز با لاستیک رادیال با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی آغاز شد.

در این طرح فروش سایپا 162 هزار و 181 نفر شرکت کردند که 160 هزار و 521 نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.

ظرفیت عرضه شده در این طرح فروش 30.000 دستگاه خودرو است و 30 هزار نفر دیگر نیز به عنوان رزرو انتخاب شدند. بر اساس اعلام این شرکت محصولات، شاهین با 37 هزار و 505 نفر و تیبا دو با 31 هزار و 135 نفر پرتقاضاترین خودروها در این طرح بودند.

در این طرح 6 هزار دستگاه شاهین،5 هزار دستگاه تیبا دو، 5 هزار دستگاه خودرو تیبا ، 6 هزار دستگاه ساینا، هزار دستگاه سایپا 151، 5 هزار دستگاه کوئیک دنده ای، 600 دستگاه نیسان دوگانه سوز، 400 دستگاه نیسان تک سوز و هزار دستگاه کوئیک دو رنگ عرضه شد.

اسامی منتخبین طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

نظر شما