بورس امروز ۱۴ دی ماه / بازگشت شاخص کل به مدار صعودی

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۲:۵۸:۵۰
کد خبر: ۱۱۱۴۴۳۷
بورس امروز ۱۴ دی ماه / بازگشت شاخص کل به مدار صعودی
در پایان معاملات امروز شاخص کل با رشد بیش از 1328 واحدی به رقم یک میلیون و 355 هزار واحدی رسید.

به گزارش برنا، در پایان معاملات امروز شاخص کل با رشد بیش از 1328 هزار واحدی به رقم یک میلیون و 355 هزار واحدی رسید. شاخص کل هم وزن  نیز روند صعودی داشت و با رشد 538 هزار واحدی به رقم 455 هزار و 708 واحدی رسید.

 همچنین شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به صورتی که شاخص قیمت (هم وزن) با رشد 352 واحدی به رقم 298 هزار و296 واحد رسید و شاخص سهام آزاد شناور، 1217 واحد افت داشت و به سطح یک میلیون و 907 واحدی رسید. شاخص‌های بازار اول و دوم نیز به‌ترتیب 1241 و 1732 واحد رشد کردند.

در پایان معاملات امروز نمادهای شستا، نوری، تاپیکو،شپنا، وپارس، رمپنا و فملی بیشترین تاثیر را در روند شاخص کل بورس داشتند. همچنین نمادهای برکت، شستا، شپنا،خودرو، ولپارس، خساپا و خگستر پر تراکنش های بازار بودند وبه ترتیب نمادهای برکت، شپنا، بوعلی، خودرو، شستا و خگستر بیشترین ارزش معاملات را در بورس اوراق بهاداراز آن خود کردند.

در پایان معاملات امروز نمادهای های خزر، کمند، کدما، وتوصا، غنوش، خموتور و تکمبا از پر تقاضا ترین های بازار بودند و بیشترین صف فروش به نماد بوعلی تعلق داشت پس از آن نمادهای انرژی1، خبهمن، کاما، غبهنوش، ملت، غپینو و ثشاهد بیشترین صف فروش را داشتند. 

در پایان معاملات فرابورس نیز شاخص کل بیش از 87 واحد رشد داشت و به رقم 19 هزار و 310 واحد رسید نماد‌های چخزر، وسپهر، شاروم، بگیلان، بپیوند، زملارد و وپویا از پر تراکنش های بازار بودند.

نظر شما