بورس امروز ۷ بهمن ماه / افت شاخص کل در روز خوب پالایشی‌یکم

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۲:۱۸:۱۶
کد خبر: ۱۱۲۶۸۵۳
بورس امروز ۷ بهمن ماه / افت شاخص کل در روز خوب پالایشی‌یکم
در پایان معاملات امروز شاخص کل با افت بیش از 20 هزار واحدی به رقم یک میلیون و 214 هزار واحدی رسید.

به گزارش برنا، در پایان معاملات امروز شاخص کل با افت 20 هزار واحدی به رقم یک میلیون و 214 هزار واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز با افت 5564 هزار واحدی به رقم 426 هزار و 865  واحدی رسید.

 همچنین شاخص قیمت (هم وزن) با کاهش 3639 واحدی به رقم 279 هزار و 180 واحد رسید و شاخص سهام آزاد شناور، 25882 واحد افت داشت و به سطح یک میلیون و 740 واحدی رسید.

در معاملات امروز بازار قیمت سهام اغلب شرکت‌های کاهش داشت و در مقابل نماد پالاشی‌یکم روز خوبی را پشت سر گذاشتند و هر واحد این صندوق با رشد 8.75 درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته 8 هزار و 686 تومان معامله شد.

در پایان معاملات امروز نمادهای شپنا، شتران، شستا، فخور، فولاد، شبندر وخودرو پر تراکنش های بازار بودند. نمادهای فارس، فملی، شستا، تاپیکو، اخابر، کگل و پارسان بیشترین تاثیر را در روند شاخص کل بورس داشتند.

همچنین نمادهای دارایکم، پالایش، شپنا، شتران و شستا بیشترین ارزش معاملات را در بورس اوراق بهاداراز آن خود کردند و نمادهای پارند، سنیر، سدور، کمند، سیتا و افق از پر تقاضا ترین های بازار بودند.

در پایان معاملات فرابورس نیز شاخص کل بیش از 304 واحد افت داشت و به رقم 17 هزار و 897 واحد رسید نماد‌های سپیدار، چخزر، شاروم، بپیوند، بگیلان، ذوب وآریا از پر تراکنش های بازار بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز