تسهیل تردد کامیون‌های حامل کالا در مرز بازرگان

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۳:۵۸
کد خبر: ۱۱۵۲۱۵۹
تسهیل تردد کامیون‌های حامل کالا در مرز بازرگان
تردد کامیون‌های حامل کالا از مرز بازرگان که طی چند روز گذشته با مشکلاتی مواجه شده بود، با همکاری‌های مسئولان گمرک ایران و ترکیه، تسهیل شد.

به گزارش برنا به نقل از گمرک ایران، «حسین کاخکی» مدیرکل دفتر همکاری‌های بین‌الملل گمرک ایران با بیان این مطلب گفت: به دنبال مذاکرات این دفتر با مقامات گمرک ترکیه مشکل توقف و تردد کامیون‌های حامل کالا در مرز بازرگان به طور نسبی روان شد و از حجم کامیون‌های متوقف در پشت مرز کاسته شده است.

وی با اشاره به اقدامات و تسهیلات فراهم شده در این مرز افزود: از اواخر هفته گذشته به علت برخی ناهماهنگی‌های مرزی و محدودیت‌های ایجاد شده از سوی ترکیه کامیون‌های حامل کالا و رانندگان آن‌ها برای ورود به ترکیه با مشکلاتی مواجه شده بودند که در پی گفتگو‌های انجام شده از روز جمعه تردد کامیون‌ها با سهولت بیشتری انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر همکاری‌های بین‌الملل گمرک ایران با اعلام آمار تردد کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی و ترانزیتی عبوری از مرز بازرگان در روز گذشته گفت: روز گذشته تعداد ۳۴۶ کامیون از مرز بازرگان وارد کشور ترکیه شد که از این تعداد، ۲۹۹ کامیون ایرانی و ۴۷ کامیون خارجی بوده است.

کاخکی افزود: طی روز گذشته همچنین تعداد ۳۹۴ کامیون از مرز بازرگان وارد کشور شده که از این تعداد ۲۶۳ کامیون ایرانی و ۱۳۱ کامیون خارجی بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز