ادارات، پیشگامان مدیریت مصرف برق در سال ۱۴۰۰ خواهند بود

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۰:۲۶
کد خبر: ۱۱۶۸۰۵۸
ادارات، پیشگامان مدیریت مصرف برق در سال ۱۴۰۰ خواهند بود
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر از الزام قانونی ادارات و دستگاه‌های اجرایی و ضرورت همکاری همه جانبه مشترکان بزرگ در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش برنا به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ آقای غلامعلی رخشانی مهر، در نشست مشترک با "حسین صبوری" و "حاجی رضا تیموری" مدیران عامل شرکت‌های توزیع نیروی برق تهران بزرگ و استان تهران و جمعی از مدیران ارشد این سه سازمان برنامه‌های ویژه شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور به منظور مدیریت مصرف انرژی و کسب اطمینان از تامین برق موردنیاز و تضمین آسایش مشترکان خانگی و صاحبان اصناف را تشریح کرد.

رخشانی‌مهر با اشاره به کاهش قابل ملاحظه بارندگی‌ها در سال گذشته و فرارسیدن زودرس گرمای هوا از عزم جدی شرکت توانیر به منظور کسب اطمینان از تامین برق مورد نیاز مشترکان خانگی و صاحبان اصناف و صنایع در سال جاری خبر داد.
وی افزود: تمامی ادارات، نهادها، موسسات و دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۰ موظف هستند همکاری کامل را با شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور در مدیریت مصرف برق در ساعات اوج بار داشته باشند و بدون شک چنانچه این همکاری محقق نشود اقدامات پیش بینی شده در این زمینه به عمل خواهد آمد.

رخشانی مهر با توجه به تعداد بالای مشترکان اداری در سطح استان و شهر تهران و نقش موثر این دسته از مشترکان در کاهش بار شبکه توزیع برق سراسر کشور گفت: تمامی تلاش همکاران صنعت برق کشور بر آن است که در سال ۱۴۰۰ نیز همچون سال گذشته، کوچک‌ترین وقفه‌ای در تامین برق هموطنان ایجاد نشود و به همین دلیل تلاش مضاعف در عقد تفاهم نامه‌های همکاری با مشترکان بزرگ و استفاده از مولد‌های خود تامین در ساعات اوج بار، توسعه استفاده از انرژی‌های پاک، همکاری با شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان و توسعه استفاده از فناوری‌های نوین همچون اینترنت اشیا در کنترل سامانه‌های سرمایشی ادارات و در مجموع مدیریت هوشمند بار در دستور کار قرار گفته است.

وی افزود: در مسیر تامین برق مورد نیاز و مانع زدایی از فعالیت سازنده صاحبان صنایع و موسسات اقتصادی مجاز و به دنبال ابلاغ اصلاحیه مقررات تامین برق مراکز استخراج رمزارز‌ها توسط وزیر نیرو، در سال جاری، به شکل موکد با فعالان استخراج ارز‌های دیجیتال که مقررات و الزامات قانونی را رعایت نکرده و منجر به اخلال در پایداری شبکه و آسایش و آرامش سایر هموطنان شوند برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

گفتنی است حسین صبوری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و حاجی رضا تیموری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران نیز در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت فعلی شبکه برق استان و کلان شهر تهران و برنامه‌های پیش بینی شده و در دست اجرا در راستای مدیریت بار، آمادگی کامل همکاران خود را به منظور همکاری در حفظ پایداری شبکه توزیع برق کشور، اعلام کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز