این خانواده‌ها ۲۰۰ هزار تومان به حسابشان واریز می‌شود

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۱:۳۲
کد خبر: ۱۲۶۷۴۱۸
این خانواده‌ها ۲۰۰ هزار تومان به حسابشان واریز می‌شود
بنا به تصمیم اعضای هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان مرکز به حساب ۲۵۰۰ خانواده زندانی کمک هزینه معیشتی ۲۰۰ هزار تومانی واریز شد.

به گزارش برنا ؛ سیدحشمت الله حیات الغیب مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: با توجه به مشکلات خانواده زندانیان، در راستای حمایت از آنان در هفتمین جلسه هیات مدیره انجمن در سال جاری مقرر شد مبلغ ۵ میلیارد ریال به حساب ۲۵۰۰ خانواده زندانی تحت پوشش واریز شود؛ لذا بر این اساس به هر خانواده مبلغ دو میلیون ریال واریز گردید.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های زندانیان در معرض انواع آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی، روانی و اقتصادی قرار دارند افزود: بی شک اکثر خانواده‌های زندانیان هیچ نقشی در ارتکاب جرم از سوی فرد بزهکار ندارند و تاوان گناه نکرده را به دوش می کشند.

حیات الغیب افزود: اغلب این خانواده‌ها در نبود سرپرست خانواده و نان آور خود ، نیازمند حمایت مبرم در ابعاد مختلف هستند؛ ولیکن بهترین و مناسب ترین اقدام برای کمک به این خانواده‌ها توانمندسازی آنان در زمینه های روحی و روانی و اقتصادی است تا هم اعتماد به نفس، هم عزت نفس و هم توانایی اقتصادی و معیشتی آنان ارتقاء یابد. لذا اصل توانمندسازی خانواده های زندانیان را به طور جد دنبال خواهیم کرد.

وی در زمینه توانمندسازی زندانیان و خانواده های آنان افزود: تلاش شده بعد از فراهم سازی بستر توانمندسازی خانواده زندانیان ، با کمک کارآفرینان و خیرین شغل و حرفه ای برای آنان در نظر گرفته شود و با همکاری کمیته امداد حضرت امام (ره) به افراد واجد شرایط وام خود اشتغالی اعطا گردد.

 

نظر شما