قیمت ارز دیجیتال FTT در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافت

۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۵:۰۶:۰۶
کد خبر: ۱۴۵۰۷۸۰
قیمت ارز دیجیتال  FTT در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافت
رمز ارز FTT که در صدر فهرست پرطرفدار کوین مارکت قرار دارد، رمز اصلی صرافی سقوط کرده، FTX است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا؛ رمز ارز FTT که در صدر فهرست پرطرفدار کوین مارکت قرار دارد، رمز اصلی صرافی سقوط کرده، FTX است. افزایش غیرقابل شخصیت توکن در 24 ساعت گذشته، که دوره ای بود که شاهد کاهش قیمت ارزهای دیجیتال در سراسر بازار نیز بودیم، دلیلی است که توکن بومی پلتفرم رسوا رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

با توجه به کوین مارکت، قیمت FTT در 24 ساعت گذشته بیش از 25 درصد افزایش یافت. شاید جالب‌ترین نکته این باشد که افزایش قیمت FTT در زمانی اتفاق می‌افتد که ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال 1.82 درصد کاهش یافته است که در زمان انتشار، مجموع را به 1.16 تریلیون دلار رساند.

FTT همچنین در برابر دو رهبر بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) به ترتیب 25.94% و 26.24% در 24 ساعت گذشته تقویت شده است. در حال حاضر، قیمت آلتکوین 1.52 دلار است. این یک اصلاح جزئی از بالاترین قیمت روزانه 1.71 دلار است.

در 24 ساعت گذشته نیز افزایش چشمگیری در حجم معاملات رمز ارز FTT وجود داشته است. در زمان انتشار، حجم معاملات روزانه برای FTT به 99,443,263 دلار می رسد. این افزایش قابل توجه 1128.91 درصدی نسبت به حجم معاملات دیروز است.

11همانطور که در نمودار 4 ساعته برای FTT/USDT مشاهده می شود، قیمت FTT صبح دیروز سطح مقاومت طولانی مدت را در 1.224 دلار شکست - با افزایش بیش از 33 درصدی در چرخه 4 ساعته.

قیمت آلتکوین به راحتی از سطح مقاومت کلیدی بعدی در 1.430 دلار شکست و توانست همین کار را با مقاومت در حدود 1.60 دلار انجام دهد. سپس قیمت FTT کاهش یافت و درست بالای 1.60 دلار در 1.604 دلار بسته شد.

سپس قیمت FTT حرکت دیگری انجام داد و به بالاترین سطح 1.740 دلار رسید و بار دیگر فشار فروش را تجربه کرد که باعث شد بعدازظهر دیروز در 1.516 دلار بسته شود.

از دیروز بعد از ظهر تا ساعات اولیه صبح امروز، قیمت FTT به تدریج به سطح حمایت در 1.430 دلار کاهش یافت. آلتکوین در آخرین شمع 4 ساعته، یک تزریق دیگر از حمایت خرید دریافت کرد که قیمت آن را به شمع 1.645 دلار رساند.

با این حال، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران احتمالاً تا آنجا که می‌توانند زیان‌های سال 2022 خود را که به FTX و FTT مرتبط است بازیابی می‌کنند. در نتیجه، هر پمپی که قیمت FTT در آینده تجربه می‌کند، به احتمال زیاد با سود گرفتن از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران تمام می‌شود.

از زمان افزایش 33+ درصدی، قیمت FTT در نمودار 4 ساعته، اوج و پایین‌تر را ثبت کرده است. با این حال، به نظر می رسد شمع 4 ساعته فعلی از این روند جدا شده است. هنوز فشار فروش زیادی در نمودار FTT وجود دارد، همانطور که می توان آن را با فیتیله بزرگی که در بالای آخرین شمع 4 ساعته در زمان چاپ قرار دارد مشاهده کرد.

شاید بهتر باشد که در موقعیت طولانی برای FTT قرار نگیرید زیرا گمان می‌رود پمپ قیمت اخیر آلتکوین به موسس صرافی سقوط کرده، سام بانکمن-فرید (SBF) مرتبط باشد.

اگرچه نمی توان این موضوع را تایید کرد، اما افزایش اخیر قیمت FTT، به ویژه در زمانی که اکثریت بازار زیان داشتند، مشکوک است و معامله گران و سرمایه گذاران باید قبل از خرید FTT تحقیقات خود را انجام دهند. این ممکن است یک پمپ نهایی قبل از مرگ اجتناب ناپذیر FTT باشد.

اگر قیمت FTT در 24 ساعت آینده به زیر 1.5 دلار بسته شود، تأیید این موضوع خواهد بود. اگر این اتفاق بیفتد، حمایت باقی مانده قبل از سقوط قیمت FTT، سطح 1.430 دلار ذکر شده است، که همچنین سطح فعلی خط 9 EMA در نمودار 4 ساعته است.

از سوی دیگر، اگر قیمت FTT جلسه معاملاتی امروز را بالای 1.540 دلار ببندد، احتمالاً برای 24 ساعت آینده تثبیت خواهد شد. با این وجود، FTT همچنان یک سرمایه گذاری یا تجارت با ریسک بسیار بالاست، حتی در زمینه بازار کریپتو.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز