کرم ضد آفتاب؛ ویژگی ها و مزایای آن

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۸:۵۹:۱۰
کد خبر: ۸۴۸۲۷۳
کرم ضد آفتاب؛ ویژگی ها و مزایای آن
کرم ضد آفتاب یکی از مهم ترین لوازم آرایشی بهداشتی به شمار می آید که برای هر سن و سالی انتخابی ایده ال به شمار می آید. تفاوتی نمی کند چه آقا و چه خانم باید در زمان روبرو شدن با اشعه های مضر آفتاب از یک کرم ضد آفتاب متناسب با پوست خود بهره بگیرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، کرم ضد آفتاب یکی از مهم ترین لوازم آرایشی بهداشتی به شمار می آید که برای هر سن و سالی انتخابی ایده ال به شمار می آید. تفاوتی نمی کند چه آقا و چه خانم باید در زمان روبرو شدن با اشعه های مضر آفتاب از یک کرم ضد آفتاب متناسب با پوست خود بهره بگیرد. همان طور که می دانید کودکان پوست بسیار حساس و لطیفی دارند و شاید اولین کسی که در زمان روبرو شدن با آفتاب پوستش دچار آفتاب سوختگی می شود فرزند شما باشد. از همین رو به شما توصیه می کنیم کرم های ضد آفتاب متناسب با هر شخص را تهیه و برای استفاده از آن اقدام کنید اگر زیبایی و سلامت دو رکن اصلی در زندگی شخصی شما به شمار می آید. کرم ضد آفتاب، کرم ضد لک، کرم سفید کننده و روشن کننده پوست و یا هر کرم دیگری که شما مد نظر داشته باشید با قیمتی منصفانه و برندی معتبر برای شما در نظر گرفته ایم. شما با مراجعه به وب سایت ما می توانید محصولات مرغوب و با کیفیتی که به جهت زیبا سازی پوست به آن نیاز دارید را تهیه و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. ما این مهم را فراهم آورده ایم که با حذف دست های واسطه مقرون به صرفه ترین قیمت را در مقایسه با سایر قیمت ها به شما عرضه کنیم. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا به معروفی محصولاتی که در راستای کرم ضد آفتاب برای شما ارائه شده است بپردازیم و شما را با این محصول مهم بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید اگر زیبایی مهم ترین دغدغه این روزهای شما به شمار می آید.

کرم ضد آفتاب و مزیت های استفاده

کرم ضد آفتاب علاوه بر زیبایی و جوان سازی پوست به سلامت شما نیز بسیار کمک می کند. همه ما خوب می دانیم که کرم های ضد آفتاب مانع از پیری زودرس می شود زیرا اشعه های مضر آفتاب پوست را دچار آفتاب سوختگی می کند و همین امر سبب نازک شدن لایه اصلی پوست و ایجاد چین و چروک می شود. از همین رو توصیه می شود با استفاده از کرم ضد آفتاب مانع از جذب نور مضر آفتاب به پوست شوید و پرسه پیری پوست خود را قدری به وقفه بیندازید. از سوی دیگر باید بگویم برخی از اشعه های آفتاب سبب می شوند که در دراز مدت افراد دچار سرطان پوست شوند که این امر به سختی قابل برگشت است. در حالی که شما با خرید یک کرم ضد آفتاب می توانید علاوه بر کاهش هزینه های بیماری سلامت خود را نیز تضمین کنید. مصرف کرم های ضد آفتاب این مهم را برای افراد فراهم می آورد که از شر لکه های که شبیه به کک و مک به دلیل تابش مستقیم آفتاب آن ها را گرفتار کرده است نیز درمان بماند. با صرف کمترین هزینه برای خرید کرم ضد آفتاب می توانید مزیت های بی شماری را در کنار زیبایی برای سلامت خود نیز فراهم سازید.

کرم ضد آفتاب و شرایط استفاده

کرم ضد آفتاب را توصیه می کنیم قبل از خارج شدن از منزل استفاده کنید. بهترین زمان قبل از استفاده حدوداً نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در برابر اشعه نور خورشید است. همان طور که می دانید کرم های ضد آفتاب مدت زمان زیادی ماندگاری ندارند و اگر زمان زیادی را باید در بیرون از منزل به سر ببرید حتماً به تجدید آن بپردازید. از سوی دیگر توصیه می شود حتی در منزل نیز در برابر اشعه های مصنوعی مثل نور لامپ های کم مصرف نیز از پوست خود محافظت کنید. این مهم به سلامت بیشتر پوست شما بسیار کمک می کند. در نهایت مهم ترین توصیه ما به شما برای استفاده از کرم ضد آفتاب استفاده از آن به تنهایی است. برخی از کرم های سفید کننده شاید مقدار کمی کرم ضد آفتاب در ترکیبات خود داشته باشند اما مصرف آن به عنوان لایه اصلی آرایشی سد دفاعی بهتری را برای محافظت از پوست شما فراهم می سازد. به شما توصیه می کنیم از مصرف این سری از کرم های خودداری نکنید که هزینه های بسیاری را در آینده از آن شما می کند.

کرم ضد آفتاب و شرایط سنی

کرم ضد آفتاب برای هر شرایط سنی توصیه می شود که استفاده شود. اگر شما جوان هستید و صاحب فرزند کوچک هستید این مهم را به یاد داشته باشید علاوه بر پوست شما پوست فرزندتان نیز نیاز به مراقبت دارد. شما با استفاده از کرم های ضد آفتاب مناسب با پوست کودک خود باید از او تا زمانی که خود این مهم را درک کند مراقبت کنید. از سوی دیگر می توانیم به شما بگویم با استفاده از اسپری های ضد آفتاب می توانید برای آقایان نیز انتخابی ایده ال را به خانه مهمان کنید. اگر پوست سر دچار طاسی شده است بهترین انتخاب برای محافظت از پوست سر استفاده از یک اسپری ضد آفتاب است. در نهایت شما خانم های زیبا با استفاده از این محصول می توانید زیبایی خود را چندین برابر کنید. مصرف کرم های ضد آفتاب علاوه بر مراقبت از پوست شما سبب زیبایی شگفت انگیزی بر روی پوست شما می شود. در طی زمان شما شاهد حذف لکه های اضافه و کک و مک های ناشی از اشعه مضر آفتاب خواهید بود که این مهم اصلی ترین دلیل استفاده از این کرم ها به شمار می آید.

کرم ضد آفتاب و درصد SFP

کرم ضد آفتاب عموماً با SFP متفاوت تهیه و تولید می شود و برخی از افراد بر این باورند که هر چه درصد این ماده در کرم ها بیشتر باشد مزیت بیشتری برای آن ها در نظر گرفته شده است. باید بگویم که حتی کرم های که سی درصد از این ماده در زمان تهیه بهره گرفته اند بیش از نود و هفت درصد شما را در برابر اشعه نور خورشید محافظت می کنند. از همین رو شما با مصرف کرم های ضد آفتاب که درصد کمی از اس پی اف را به خود اختصاص داده اند نیز می توانید سلامت پوست خود را تضمین کنید. کافی است با یک شناخت درست و دقیق از جنس پوست خود دست به انتخاب بزنید. بر فرض اگر پوست شما چرب است کرم ضد آفتاب مخصوص پوست چرب و اگر پوست شما خشک است توصیه ما به شما کرم ضد آفتاب مخصوص برای پوست چرب است. شما با خرید یک کرم با قیمت مناسب و اس پی اف کم می توانید نیازهای خود را برای مراقبت پوستتان در برابر اشعه نور خورشید را عملی سازید.

انواع کرم های ضد آفتاب

کرم های ضد آفتاب در نمونه های بسیاری این روزها وارد بازار شده اند اگر بخواهیم از استاندارد ترین محصولات برای شما بگویم می توانیم به کرم فلوئید ضد آفتاب فتودرم آکنه مت، اسپری ضد آفتای سنسی تلیال اس سی ام، ژل ضد آفتاب سبیونکس اس سی ام، ژل ضد آفتاب تلیال ای سی ام، کرم ضد آفتاب دپی وایت ام ای سی ام، کرم ضد آفتاب دپی وایت اس ای اس ام، لوسیون ضد آفتاب لینولا SPF50، کرم ضد آفتاب رنگی مینرال رنگی کارلینا با اس پی اف 50، کرم ضد آفتاب فاقد چربی سان لیف، ضد آفتاب بایودرما SPF 100، فلوئید ضد آفتاب هایسک بایورگا، اکسفولیاک نوروا، اواشکه بی رنگ اشاره ای داشته باشیم. این مهم برای شما فراهم شده است که با اس پی اف های متفاوت به صورت لوسیون، کرم و اسپری از ضد آفتاب بهره بگیرید. همچنین شما می توانید از این محصول به عنوان یک کرم آرایشی رنگی یا یک کرم بی رنگ نیز استفاده کنید. انتخاب با استفاده از گزینه های پیش رو ایده ال ترین و استاندارد ترین انتخاب را از آن شما می کند.

خرید آنلاین کرم های ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب را می توانید به صورت آنلاین خریداری کنید شما می توانید به آدرس اینترنتی https://drzohrezarepharmacy.com/Product/Sunscreen-1 مراجعه و از مزیت ها وتخفیف های آن بهره بگیرید. در مرحله اول این نوید را به شما می دهیم که با خرید آنلاین این مهم برای شما فراهم می شود که محصولات را بدون حضور در فروشگاه های عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی پشت درب منزل خود تحویل بگیرید. امر دیگر که خرید به صورت آنلاین را برای شما با یک خاطره خوش همراه می سازد اطلاع پیدا کردن از محصول و متریال ساخت آن است. این امر سبب می شود شما یک انتخاب ایده ال متناسب با پوست خود را تهیه و مورد استفاده قرار دهید. خرید آنلاین در هر ساعتی از شبانه روز ممکن است و شما با مراجعه به داروخانه ما می توانید با کیفیت ترین محصولات آرایشی بهداشتی را مشاهده کنید و بر اساس نیاز خود دست به انتخاب بزنید. تنوع بالای محصولات در کنار رنج قیمتی مقرون به صرفه آن ها سبب شده است انتخاب شما با دقت و ریز بینی بسیار دقیقی به انجام برسد. شما با مقایسه قیمت ها می توانید انتخابی را برای خود به انجام برسانید که با سایر وب سایت ها و فروشگاه های عرضه محصولات بسیار متفاوت است. امید است با ارائه ا طلاعات مورد نیاز پیرامون کرم ضد آفتاب ایده ال ترین انتخاب از این پس از آن شما باشد. برای مشاهده سایر محصولات از شما دعوت می کنیم به وب سایت ما سری بزنید و تنوع بی نظیر خدمات ارائه شده را خود شاهد باشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز