بهترین نرده حفاظ گارد محافظ آهنی به عنوان حفاظ درب آپارتمان

۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۲:۴۴:۴۷
کد خبر: ۸۹۱۳۳۴
بهترین نرده حفاظ گارد محافظ آهنی به عنوان حفاظ درب آپارتمان
منزل شما در طبقه اول و یا طبقه آخر یک آپارتمان قرار دارد و پنجره آن رو به کوچه و یا خیابان باز می‌شود؛ و یا در یک خانه ویلایی زندگی می‌کنید که عبور از حفاظ دیوار و وارد شدن به حیاط در نبود شما در منزل دور از ذهن نیست.

به گزارش  گروه خبر خبرگزاری برنا، با خواندن مطلب زیر با صنایع فلزی آهن حفاظ بزرگترین تولید کننده انواع نرده حفاظ روی دیوار ( حفاظ شاخ گوزنی - حفاظ بوته ای خار - حفاظ لیلیوم - حفاظ نیزار - حفاظ ایستاده سرنیزه ای ) و درب حفاظ آکاردئونی ( حفاظ درب آپارتمان ) و نرده راه پله و بالکن و حفاظ پنجره آهنی فرفورژه بیشتر آشنا شوید:

حفاظ پنجره

منزل شما در طبقه اول و یا طبقه آخر یک آپارتمان قرار دارد و پنجره آن رو به کوچه و یا خیابان باز می‌شود؛ و یا در یک خانه ویلایی زندگی می‌کنید که عبور از حفاظ دیوار و وارد شدن به حیاط در نبود شما در منزل دور از ذهن نیست. نداشتن حفاظ پنجره شما را نمی‌ترساند ؟ حفاظ پنجره موضوعی متفاوت از حفاظ دیوار است و وجود آن حتی با داشتن نرده روی دیوار هم ضروری است ، بخصوص وقتی که دسترسی به پنجره خانه شما از بیرون چندان دشوار نباشد.

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از قطعات فلزی که در اشکال مختلف خمکاری شده است و توسط دستگاه های تیزرو بریده شده است و سر این حفاظ ها شاخ گوزنی بسیار تیز می باشند که توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده خواهند شد که به صورت متراکم در طول و عرض و همچنین در رنگ های گوناگون توسط درخواست کنندگان محترم ساخته می شود .حفاظ شاخ گوزنی با وجود ظاهری زیبا که به سر در ساختمان ها می دهد جنبه ی امنیت را دارد به دلیل تراکم و تیز بودن لبه های حفاظ و همین ساختار باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیر ممکن باشد .از طرفی نیز شما برای کیفیت مناسب و ماندگار این حفاظ ها می توانید از گارانتی شرکت آهن حفاظ بهره مند شوید.

حفاظ آکاردئونی

سازنده انواع حفاظ درب آکاردئونی استاندارد با کیفیت عالی و قیمت مناسب ، انواع درب های کشویی ، درب های ریلی ، سازه های فلزی، درهای کلاسیک، درهای آهنی ساده، درهای اتوماتیک، می باشد.

در خرید حفاظ آکاردئونی باید نکات زیر رعایت شده باشد:

1.کمتر ازسه گل (سه لوزی) نباشد. درب پنج لوزی بهترین نوع استاندارد کار است ، که هم باعث حفظ امنیت و جلوگیری از ورود سارقین می شود و هم وزن آن مانع باز و بسته شدن آسان درب نمی شود.

2.قفل محکم و ایمن داشته باشد

3.قسمت ریلی آن روان باشد

4.پرچ های محکم و مرغوب داشته باشد

5.پروفیل های آن از جنس آهن ضایعاتی نباشد

6.قابلیت بازشدن آن با سروصدا همراه نباشد

برای مشاوره و بررسی قیمت ، و کسب آگاهی از کیفیت کار ،با آهن حفاظ سازنده در آکاردئونی تماس بگیرید و اطلاعات کافی از درهای آکاردئونی و جنس و نوع های مختلف بدست آورید.

تسمه ۵ میل فابریک

هر یک متر مربع ۳۵ کیلو گرم

دارای ۴ خم برای استحکام پرچ ها

پرچ ۷*۶۰و۷*۳۰فولادی

مراحل تولید با دستگاه خم میشود برای منظم بودن

ریل بالا ۵ سانت ضخامت ۲.۵ میل

پروفیل 30*60 ضخامت ۲ میل‌

بلبرینگ ژاپنی

تسمه دماغه اکاردئونی ۲۵*۵

ریل پایین از نبشی۳

بسیار روان

لولا از نوع سه پارچه برای امنیت بیشتر

رنگ سفارشی الکترو استاتیک( کوره ای) با تنوع رنگ

تماس با آهن حفاظ :

09127800603

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز