در این گزارش می‌خوانید؛

از چه تمریناتی برای تقویت مهارت مکالمه زبان فرانسه استفاده کنید؟

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۴:۳۱:۲۰
کد خبر: ۸۹۸۶۷۵
از چه تمریناتی برای تقویت مهارت مکالمه زبان فرانسه استفاده کنید؟
لازم است هر زبان جدیدی را به صورت مرتب تمرین کنید، زبان فرانسه نیز دارای قواعد خاص خود است که باید به خوبی آن ها را بیاموزید تا بتوانید به آسانی صحبت کنید حال در این گزارش تمریناتی را که برای تقویت مهارت مکالمه زبان فرانسه نیاز است را به شما آموزش می‌دهیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، برای تقویت مکالمه زبان فرانسه زبان آموزان از روش های گوناگونی استفاده می کنند تا بتوانند به صورت روان و واضح به این زبان صحبت کنند. همانطور که برای یادگیری هر زبان جدیدی لازم است به صورت مرتب تمرین کنید، زبان فرانسه نیز دارای قواعد خاص خود می باشد که لازم است به خوبی آن ها را بیاموزید تا بتوانید به آسانی صحبت کنید.

یکی از روش های بسیار موثر برای موفق شدن در صحبت کردن به صورت روان به این زبان، شرکت در دوره های آموزش مکالمه زبان فرانسه دایلو و کلاس های با کیفیت زبان فرانسه می باشد تا با انجام تمرین های مناسب و تکرار بتوانید علاوه بر توسعه هر کدام از مهارت های اصلی زبان خود به خوبی به زبان فرانسوی صحبت کنید. کلاس های خوب زبان فرانسه معمولا از استاندارد بالایی در آموزش برخوردار هستند و شما می توانید علاوه بر یادگیری نکات و قواعد، به صورت زنده با معلم خود صحبت کنید و از منابع آموزشی به روز برای درک بهتر این زبان استفاده کنید.

اما به خاطر داشته باشید که تنها مطالعه منابع خوب و استفاده از روش های موثر آموزشی برای زبان آموزان ممکن است کافی نباشد. در حین یادگیری و مطالعه لازم است که اعتماد به نفس و انگیزه خود را بالا ببرید و به همین منظور می توانید با دوستان خود درباره دشواری هایی که در یادگیری زبان فرانسه با آن مواجه می شوید صحبت کنید. مشورت و تبادل دیدگاه ها موجب می شود که درک بهتری از روند پیشرفت خود داشته باشید و با راه حل های گوناگون بتوانید بهتر این زبان را بیاموزید و از آن استفاده کنید.

از آن جایی که زمان های کلاس های آموزش زبان فرانسه محدود می باشد، لازم است بخش دیگر از زمان های مطالعه و یادگیری خود را با دوستانتان سپری کنید و درباره موضوعات رایج و کاربردی به زبان فرانسه با آن ها گفتگو کنید. البته به خاطر داشته باشید که صحبت کردن شما با دوستانتان به زبان فرانسه تنها موجب تقویت مهارت اسپیکینگ یا صحبت کردن نمی گردد، بلکه شما با این روش سعی خواهید کرد که مهارت شنیداری خود را نیز تقویت کنید.

شاید فکر کنید که مهارت شنیداری در صحبت کردن شما تاثیر گذار نمی باشد، اما این باور کاملا اشتباه است. اگر به روند یادگیری زبان کودکان بیندیشید متوجه خواهید شد که آن ها در ابتدا به صحبت های دیگران گوش می دهند. در واقع شما با گوش دادن به صحبت های افراد بومی فرانسوی زبان و همچنین دوستان خود که سطح زبان فرانسه آن ها حداقل متوسط است، خواهید توانست که خود را با تلفظ عبارت های گوناگون در زبان فرانسه آشنا کنید.

علاوه بر یادگیری تلفظ کلمات و عبارت ها قادر خواهید بود که با انواع صدا ها و زمان سکوت ها در زبان فرانسه بیشتر آشنا شوید. به خاطر داشته باشید که روان صحبت کردن به معنای سریع صحبت کردن نیست و لازم بتوانید در زمان های مناسب سکوت کنید تا با تفکر بیشتر منظور خود را به شکل واضح تری بیان کنید.

به عنوان ایجاد تنوع و جلوگیری از خستگی در روند مطالعه خود، می توانید یک روز به خصوص یا چند ساعت را برنامه ریزی کنید تا تنها با هم کلاسی های خود به زبان فرانسه صحبت کنید و منظور خود را با استفاده از این زبان برسانید. برای مثال می توانید برنامه ریزی کنید که با یکدیگر به خرید کردن بپردازید و یا ورزش مورد علاقه خود را انجام دهید و در طول زمان به زبان فرانسه صحبت کنید.

در چنین حالتی سوالات بسیاری نیز ممکن است برای شما بوجود آید که مرتبط با نحوه بیان کردن مطالب و صحیح بودن آن ها خواهد بود. می توانید سوالات خود را بر روی کاغذی یادداشت کنید تا در کلاس های آموزشی از معلم خود درباره آن ها سوال بپرسید.

همانطور که شما یک زبان جدید را می آموزید، در عین حال درک خود را از فرهنگ بیشتر خواهید کرد و درباره تاریخ، هنر، سینما و بسیاری از موارد دیگر چیز های زیادی خواهید آموخت. به خاطر داشته باشید که بهتر است سعی کنید در هنگام مطالعه متون زبان فرانسه در مطالعات خود تنوع داشته باشید و انواع متن ها و مقالات را مطالعه کنید.

به عنوان مثال شما می توانید یک برنامه هفتگی برای خود درست کنید و برخی از روز ها را به مطالعه روزنامه و مجله های گوناگون اختصاص دهید و در روز های دیگر به مطالعه کتاب های داستان با موضوع مورد علاقه خود بپردازید. در صورتی که تازه شروع به یادگیری زبان فرانسه کرده اید، بهتر است که از کتاب های داستان کودک که دارای جملات ساده و کلمات و عبارت های ساده تری است استفاده کنید.

پس از آشنا شدن بیشتر با عبارت های زبان فرانسه و اصطلاحات آن می توانید بیشتر درباره موضوعات گوناگون با افراد دیگر صحبت کنید. در کلاس های مکالمه زبان فرانسه سعی می شود که زبان آموزان بتوانند درباره موضوعات مختلف اجتماعی صحبت کنند تا در برقراری ارتباط با دیگران با دشواری مواجه نشوند. به عنوان مثال اینکه چگونه آدرس مکانی را به زبان فرانسوی سوال کنید، بتوانید با دوستان خود احوالپرسی کنید و اینگونه موضوعات، برای زبان آموزان سطوح ابتدایی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

معمولا آموزش نکات و مطالب بر اساس اهداف زبان آموزان صورت می گیرد. ممکن است که شما مایل باشید با یادگیری بهتر زبان فرانسه بتوانید در هنگام سفر کردن به کشور های فرانسوی زبان به خوبی با افراد گوناگون صحبت کنید و سفر خوبی داشته باشید. همچنین برخی زبان آموزان به منظور اهداف تحصیلی برای تحصیل در مقاطع دانشگاهی لازم است تسلط بالایی در درک و استفاده از زبان فرانسه داشته باشند تا بتوانند مشغول به مطالعه شوند.

برای اینکه بتوانید در عرض چند ماه سطح زبان فرانسه خود را بالا ببرید، لازم است به صورت مکرر و پیوسته به یادگیری این زبان بپردازید و البته انجام چنین کاری نیازمند یک برنامه آموزشی موثر می باشد که معمولا زبان آموزان در کلاس های زبان فرانسه خوب از چنین مزیت هایی بهره مند می گردند.

به خاطر داشته باشید تسلط بر مکالمه زبان فرانسه نیازمند تمرین و گذر زمان است و توسعه دیگر مهارت ها همچون گوش دادن، نوشتن و خواندن نیز در تقویت مکالمه فرانسه شما تاثیر بسیاری خواهد گذاشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز