امروز صورت گرفت:

تجلیل معاونت فرهنگی و امور جوانان از خبرگزاری برنا

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۰:۲۲:۳۲
کد خبر: ۱۰۴۷۹۵۱
تجلیل معاونت فرهنگی و امور جوانان از خبرگزاری برنا
معاون فرهنگی وامور جوانان اداره ورزش وجوانان استان ایلام در مراسمی، از سرپرستی خبرگزاری برنا دراستان به عنوان رسانه برتر در حوزه ی ازدواج و خانواده تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ طی مراسمی  ، معاون فرهنگی و امور جوانان این اداره کل و فعالان حوزه ی ازدواج و خانواده برگزار شد، خبرگزاری برنا استان ایلام به عنوان خبرگزاری فعال در این حوزه معرفی شد و از خبرنگاران این رسانه، تجلیل به عمل آمد.

محمد رضا تردست معاونت جوانان در این مراسم گفت:مجموعه رسانه برنا دراستان با عملکرد خوب خود در زمینه تعامل با سمنهای جوانان,معاونت فرهنگی وجوانان نقش بسیار تاثیر گذاری در انعکاس وپوشش خبری فعالیت های این معاونت داشته است.

او با اشاره به همکاری وتعامل خوب برنا با جوانان در زمینه های مختلف الخصوص در هفته ازدواج وجوانان گفت: خبرگزاری برنا در ایام هفته ازدواج با اطلاع رسانی وپوشش خبری مناسب ولحظه ای در حوزه خانواده وازدواج نقش موثروقابل قبولی انجام داده وجادارد از خدمات وعملکرد این رسانه جوانگرا تقدیر وتشکر نمایم.

گفتنی است خبرگزاری برنا استان ، تنها خبرگزاری مطرح در سطح استان است که اخبار مربوط به هفته ی ازدواج را به طور کامل پوشش داده بود.

 

نظر شما