عاملان حمله به کارگر شهرداری بام ایلام دستگیر شدند

۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۴:۴۸:۲۱
کد خبر: ۱۲۸۶۴۴۷
عاملان حمله به کارگر شهرداری بام ایلام دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری سه نفر از عاملان حمله با کارگر شهرداری ایلام خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ سردار "دلاور القاصی مهر" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی درگیری بامداد روز پنجشنبه تعداد ۳ نفر با کارگر شهرداری مستقردر بام ایلام، بلافاصله دستگیری ضاربان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با اشرافیت اطلاعاتی پلیس ،صبح امروز ۳ نفر از عاملان این درگیری با تلاش پلیس امنیت عمومی استان و کلانتری ۱۴ شهر ایلام دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه  متهمان پس از دستگیری و مواجه شدن با دلایل و مدارک به جرم خود اعتراف کردند گفت: عاملان این درگیری پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی برای مردم است و با روحیه انقلابی اجرای قانون می‌کند، گفت:  رعایت حقوق شهروندی خط قرمز نیروی انتظامی است و هرکس خطایی کند با آن برابر قانون برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام با هشدار به اراذل و اوباش اظهار داشت:دشمنان، اشرار، سارقان و اراذل و اوباش بدانند که نیروی انتظامی با چشمان بیدار خود در راه تحقق امنیت پایدار در جامعه از هیچ کوششی دریغ نکرده و با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را برهم بزنند به شدت مقابله می کند ، و در کوتاهترین زمان ممکن آنها را دستگیر و تحویل قانون می دهد

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز