۸۰۰میلیارد تومان درحوزه اربعین استان ایلام هزینه شده است

۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۸:۱۰:۵۵
کد خبر: ۱۳۶۹۳۹۲
۸۰۰میلیارد تومان درحوزه اربعین استان ایلام هزینه شده است
استاندارایلام گفت: برای زیرساخت های اربعین تاکنون ۸۰۰ میلیارد تومان دراستان ایلام هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام، حسن بهرام نیا روز شنبه در نشست ستاد اربعین استان با حضور معاون اول رییس جمهور افزود: از مجموع ۸۰۰ میلیارد هزینه شده، حدود ۳۵۰ میلیارد تومان در حوزه راههای مواصلاتی حوزه اربعین بوده است.

وی ادامه داد: همچنین ۸۰ میلیارد تومان برای سایبان، ۴۰ میلیارد تومان برای نصب نیوجرسی، تامین آب و برق و دیگر زیرساخت ها هزینه شده است.

استاندار ایلام با اشاره به اقدامات انجام شده برای تکمیل لاین دوم پل صلواتی واقع در مسیر ایلام - مهران گفت: عملیات این پل حدود یک ماه پیش آغاز شده و تلاش می شود با اقدام جهادی و با مشارکت قرارگاه خاتم حداکثر تا قبل از اربعین زیر بار ترافیک برود.

بهرام نیا اضافه کرد: طبق تاکید ستاد اربعین کشور حداکثر تا یک هفته آینده ۲ تونل مسیر ( ایلام - مهران ) زیر بار ترافیک می رود.

وی با بیان اینکه بودجه اربعین امسال ۱۵۰ میلیارد تومان بوده است، گفت: نیمی از این مبلغ در قالب اوراق است.

وی با اشاره به سایر اقدامات انجام شده در حوزه اربعین گفت: پارکینگ مهران ظرفیت حدود ۵۰ هزار خودرو را در اربعین دارد و تلاش می کنیم این ظرفیت نیز افزایش یابد.

استاندار ایلام ضمن قدردانی از تلاش همه مدیران در حوزه اربعین با اشاره به اقدامات انجام شده برای تامین آب و برق پایانه نیز افزود: روزانه برای حدود ۳۰۰ هزار نفر آب تامین شده و با بهره برداری از پست برق ۳۲ مگاواتی نیز هیچ مشکلی از نظر تامین برق وجود ندارد.

بهرام نیا اضافه کرد: با تلاش هم جانبه سفری ارزان، ایمن و راحت را برای زوار عتبات عالیات که مرز مهران را برای تردد انتخاب کردند فراهم می کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز