رئیس پلیس فتاح ایلام ;

شناسایی و برخورد با مدیران کانال تلگرامی ایلام کراش

۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۶:۵۷
کد خبر: ۶۸۸۸۷۰
شناسایی و برخورد با مدیران کانال تلگرامی ایلام کراش
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و برخورد با مدیران کانال تلگرامی" ایلام کراش" خبر داد.

به گزارش برنا-ایلام ;سرهنگ "علی جمالی "  اظهار داشت: این روز‌ها موضوعی تحت عنوان کراش زدن یا کراش داشتن در فضای مجازی در بین کاربران رایج شده است . 

وی افزود: موضوع کراش به معنای عشق پنهانی و یک‌طرفه می باشد؛ در کراش فرد عاشق شده، ولی معشوق از این عشق و علاقه بی‌خبر است .

رئیس پلیس فتا ایلام تصریح کرد: در برخی موارد هم در کراش فرد عاشق شده است، اما طوری وانمود می‌کند که انگار از طرف مقابل متنفر است.

وی یادآور شد: در این خصوص و  نظر به حساسیت موضوع ، پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان ایلام با رصد فضای مجازی و همچنین وصول مرجوعه از سوی مقامات حقوقی و حقیقی ، موفق به شناسایی یک کانال تلرگامی با عنوان " ایلام کراش " شد.

سرهنگ جمالی خاطرنشان کرد: در این راستا با هماهنگی مقام محترم قضایی و با رعایت مواد قانونی نسبت به شناسایی و برخورد قانونی با گردانندگان و مدیران کانال اقدامات لازم صورت گرفت .

رئیس پلیس فتای ایلام در پایان گفت:  از عموم مردم درخواست داریم در صورت مواجهه با جرایم مشابه و سایر جرایم رایانه ای مراتب را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز