آکادمی آموزشی و مشاوره سئو ویکی دمی

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۶:۳۹:۳۹
کد خبر: ۱۰۰۹۳۴۳
آکادمی آموزشی و مشاوره سئو ویکی دمی
ویکی دمی به عنوان یکی از معتبرترین و با سابقه ترین آکادمی های آموزشی در ایران، مفتخر است تا مشاوره و آموزش سئو سایت را برای شما عزیزان انجام می دهد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، ویکی دمی به عنوان یکی از معتبرترین و با سابقه ترین آکادمی های آموزشی در ایران، مفتخر است تا مشاوره و آموزش سئو سایت را برای شما عزیزان انجام می دهد. با ما در این مقاله همراه باشید تا بیشتر با آموزش سئو و مشاوره حرفه ای آن در ویکی دمی آشنا شوید.

آموزش سئو سایت در ویکی دمی

تا به حال شده است که برای گسترش کسب و کار خود در فضای مجازی و اینترنت اقداماتی را انجام دهید؟ اولین اقدام در راستای آن، ایجاد و طراحی یک وبسایت می باشد. پس از آنکه وبسایت خود را طراحی کردید نوبت به نشان دادن و معرفی آن به دیگران می باشد. اما چگونه باید این کار را انجام داد؟ اگر بخواهید تبلیغات انجام دهید باید هزینه های بسیار زیادی را پرداخت کنید. اما راه دیگری هم وجود دارد و آن هم سئو کردن سایت می باشد.

سئو علمی است پر از سوالات بی پاسخ و فرضیات بی پایان. اگر به دنبال یادگیری و آموزش سئو هستید باید ذهنی بسیار باز و خلاق داشته باشید. اما برای شروع آموزش سئو باید از کجا شروع کنید؟ آموزش سئو مبتدی برای شروع بسیار عالی است. شما در این آموزش با مفاهیم اولیه سئو و کلیات آن آشنا می شوید. برای اینکه شناخت بیشتری از بهینه سازی سایت داشته باشید با ما همراه باشید.

سئو چیست؟

سئو مخفف واژه انگلیسی search engine optimization و به معنی بهنیه سازی برای موتور جستجو می باشد. در سئو یا همان بهینه سازی شما مطالب سایتتان که می تواند متن، عکس، ویدئو و ... باشد را برای موتور های جستجویی مانند گوگل بهینه سازی می کنید.

موتور جستجو وظیفه واسطه گری بین کاربران و وبسایت ها را دارد؛ یعنی با توجه به سرچ کاربر، بهترین پاسخ را به آن نشان می دهد. پس ما باید به موتور جستجو بفهمانیم که بهترین پاسخ در سایت ما وجود دارد تا وبسایت ما را در لینک اول به افراد نمایش دهد.

در گذشته سئوکار ها سایت را فقط برای گوگل بهینه می کردند اما الان فقط با این روش نمی توانید سایتتان را در نتایج جستجو بالا بیاورید. سایتتان باید برای کاربران هم سئو باشد یعنی نیاز کاربر را به بهترین نحو پاسخ دهید. فرض کنید فردی در گوگل عبارت "خرید لب تاپ" را سرچ می کند. گوگل سایتی که را نمایش می دهد که کاربر بتواند از آن به صورت اینترنتی و به راحتی لب تاپ مورد نظرش را خریداری کند. همچنین مشخصات لب تاپ ها به همراه قیمت به راحتی در دسترسش قرار بدهد.

آموزش سئو داخلی

سئو بخش های زیادی دارد که یکی از مهم ترین بخش ها آن سئو داخلی می باشد. سئو داخلی اقداماتی است که شما به صورت مستقیم بر روی صفحات سایتتان انجام می دهید تا بتوانید آن ها را بهینه کنید. برای مثال شما وقتی یک مقاله بسیار جامع و یونیک تولید می کنید، در اصل در بخش سئو داخلی فعالیت انجام می دهید. در سئو داخلی فاکتوری های بسیار زیادی وجود دارد که هر چقدر این فاکتور ها بیشتر در سایت رعایت شود، سایت بهینه تر خواهد شد.

آموزش ابزار های سئو

در سئو شما باید تجزیه و تحلیل بسیار عالی و مناسبی از سایتتان داشته باشید. این امر مستلزم در اختیار داشتن اطلاعات دقیق است. ابزار های سئو این اطلاعات را در اختیارتان قرار می دهند. این ابزار ها توسط کمپانی های گوناگونی از جمله گوگل تولید شده اند. گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس از بهترین این ابزار ها می باشند. در ادامه با این ابزار های آنالیز سایت بیشتر آشنا می شوید.

آموزش سرچ کنسول گوگل

گوگل سرچ کنسول (Google search console) یکی از قدرتمند ترین ابزارهای آنالیز سایت می باشد که گوگل آن را به صورت رایگان در اختیار وبمستران و صاحبان وبسایت ها قرار داده است. سرچ کنسول گوگل اطلاعات بسیار زیادی در مورد نقاط قوت و ضعف، میزان ورودی و هر صفحه سایت و امکاناتی مانند پاک کردن url های دلخواه از گوگل و یا درخواست crawl صفحات توسط ربات های گوگل را در اختیارتان قرار می دهد. اما برای استفاده از سرچ کنسول باید ابتدا سایتتان را در آن ثبت کنید. با آموزش سرچ کنسول گوگل جدید با ما همراه باشید تا همه این موارد را به خوبی بیاموزید.

ثبت سایت در سرچ کنسول جدید گوگل به روش url fix

برای ثبت سایت در سرچ کنسول ابتدا وارد سایت google search console شوید. سپس نام دامنه خود را در آن ثبت کنید. سپس گوگل یک فایلی را در اختیارتان قرار می دهد. آن را دانلود کنید و در روت اصلی هاست سایتتان بارگزاری کنید. پس از آن بر روی VERIFY کلیک کنید تا گوگل متوجه شود شما مالک سایت هستید.

قبل از ثبت سایت در سرچ کنسول جدید گوگل چه کاری باید انجام دهیم؟

قبل از اینکه سایتتان را در گوگل سرچ کنسول جدید ثبت کنید باید یکسری نکات بسیار توجه کنید که در ادامه خدمتتان ارائه می کنیم.

  1. دقت داشته باشید که از متون لورم و بی محتوا استفاده نکرده باشید؛ زیرا گوگل برای اولین بار قصد آشنایی با سایت شما را دارد پس سایتتان را به خوبی معرفی کنید تا دچار اشکال نشود.
  2. توجه داشته باشید که لینکسازی داخلی سایتتان به خوبی انجام شود تا در هنگام فچ کردن صفحات، گردش خوبی در سایتتان داشته باشد.
  3.  حتما مطمئن باشید سایتتان برای دیوایس و دستگاه های دیگر مانند موبایل و ... ریسپانسیو باشد زیرا گوگل بر روی این مسئله حساسیت خاصی دارد.
  4. سرعت سایتتان را چک کنید تا گوگل سایت شما را به عنوان یک سایت قوی در نظر بگیرد.

مشاوره سئو در ویکی دمی

تیم ویکی دمی متشکل از برترین متخصصین سئو که پروژه های بسیار سنگین و زیادی را به نتیجه رسانده اند. اگر به دنبال این هستید تا یک شرکت معتبر و بسیار قوی سئو سایتتان را انجام دهد و بتوانید از مشاوره سئو حرفه ای آن ها استفاده نمایید، ویکی دمی بهترین گزینه می باشد. مشاوره سئو در ویکی دمی به صورت کاملا تخصصی انجام می شود و استراتژی های بسیار یونیک را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد که با استفاده از آن ها می توانید به راحتی در صفحه و لینک های اول گوگل قرار بگیرید. قرار گرفتن در صفحه اول گوگل تخصص سئوکار های ویکی دمی می باشد. برای اطلاع از تعرفه های مشاوره، وارد صفحه مشاوره سئو ویکی دمی شوید.

ویژگی های مشاوره سئو حرفه ای در ویکی دمی

مشاوره سئو در ویکی دمی ویژگی های بسیار بی نظیری دارد که باعث می شود مشتریان عزیز همیشه لبخند رضایت بر صو داشته باشند. در این قسمت به تعدادی از این ویژگی ها اشاره میکنیم.

  • مشاوره توسط هر کدام از مشاورینی که شما بخواهید.
  • مشاوره تخصصی بر روی قسمت های مختلف سئو سایت مانند پیدا کردن کلمات کلیدی و ...
  • پیگیری دائم بر نحوه عملکرد شما در زمینه اجرای استراتژی ها و به روز رسانی آن ها.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز