معرفی هتل سهند تبریز

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۰۹:۱۱:۵۶
کد خبر: ۱۰۴۹۲۴۵
معرفی هتل سهند تبریز
هتل سهند تبریز را در این مطلب معرفی می‌کنیم. شما به‌صورت آنلاین با رزرو هتل در تبریز از علی بابا می‌توانید این هتل را رزرو کرده و از خدمات آن استفاده کنید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، با پیشرفت تکنولوژی روند کاری انسان نیز تغییر می‌کند. قبلا سفر رفتن سخت‌تر بود، چه از لحاظ حمل‌ونقل و چه از لحاظ پیداکردن یک هتل و بهره‌بردن ازمسیر دوچرخه سواری کیش خدمات آن؛ اما امروزه به‌سرعت می‌توانید در اینترنت هتل موردنظر خود را پیدا کرده و رزرو کنید. در این مطلب یکی دیگر از هتل های تبریز را معرفی می‌کنیم. شما به‌صورت آنلاین با رزرو هتل در تبریز از علی بابا می‌توانید این هتل را رزرو کرده و از خدمات آن استفاده کنید.

معرفی

هتل سهند یکی از هتل‌های دو ستاره شهر تبریز است. این هتل در سه طبقه و 28 اتاق ساخته شده و مسافران می‌توانند از آسانسور هتل استفاده کنند. هتل سهند به بعضی از مکان‌های دیدنی و حمل‌ونقل عمومی نزدیک است و کسانی که در این هتل اقامت می‌کنند، مشکلی برای دسترسی به محل‌های مختلف شهر نخواهند داشت. این هتل تا میدان ساعت حدود پنج دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد و با ماشین فقط 15 دقیقه طول می‌کشد تا به بازار سنتی تبریز برسید. تا ارگ تبریز، مسجد جامع تبریز و موزه سنگی چیزی حدود 10 دقیقه پیاده‌روی و تا مسجد کبود و آرامگاه استاد شهریار هم هشت دقیقه با خودرو فاصله است. باغ گلستان هم که بوستان زیبا و معروفی در تبریز است، فقط با 15 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید اوقات دلپذیری را در این باغ سپری کنید. ازلحاظ وسایل حمل‌ونقل نیز خط ویژه بی‌آر‌تی به این هتل بسیار نزدیک است و ایستگاه راه‌آهن تبریز 16 دقیقه (با خودرو)، ترمینال مسافربری 15 دقیقه (با خودرو) و فرودگاه تبریز 17 دقیقه (با خودرو) فاصله دارد. با رزرو هتل تبریز به‌صورت آنلاین نه‌تنها از امکانات و خدمات هتل می‌توانید خبردار شوید، بلکه در وقتتان نیز صرفه‌جویی می‌شود.

این هتل در سال 1385 با نام گیلان نو فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل میان هتل های تبریز دو ستاره دارد و در سال 1390 نام خود را به سهند تغییر داد.  این هتل با زیربنای 1500 و مساحت 1300 مترمربع به ارائه خدمات مشغول است. هتل سهند را در سال 1385 در فهرست آثار ملی کشور ثبت کرده‌اند.

مقاله مرتبط : معرفی هتل بلور تهران

امکانات هتل سهند تبریز

هتل سهند تبریز علی بابا

اتاق‌های این هتل یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته است و به امکاناتی همچون تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، اینترنت، روم سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و مینی بار مجهز است. در ساختمان هتل هم امکاناتی همچون آسانسور، تاکسی سرویس، نمازخانه، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی و ترانسفر فرودگاهی وجود دارد و برای مسافران درنظر گرفته شده است. برای جای پارک هم نیاز به نگرانی نیست؛ با وجود پارکینگ سرپوشیده و اختصاصی سهند با ظرفیت 15 خودرو از بابت وسیله‌نقلیه خود می‌توانید خیالی آسوده داشته باشید. برای کسانی که با وسیله‌نقلیه شخصی خود به تبریز سفر می‌کنند، این ویژگی یکی از مهم‌ترین مزیت‌های هتل سهند محسوب می‌شود. این هتل علاوه‌بر دسترسی خوب به جاذبه‌های دیدنی رستورانی دارد که انواع غذاهای سنتی و ایرانی را سرو می‌کند و صرف غذاهای لذیذ در رستوران و سالن صبحانه‌خوری تجربه یک پذیرایی عالی را برایتان رقم خواهد زد. رستوران در دو وعده‌ نهار و شام آماده‌ خدمت به مسافران بوده و سالن صبحانه‌خوری جداگانه‌ای در هتل تعبیه شده است. صبحانه هتل شامل املت گوجه‌فرنگی، نیمرو، سوسیس سرخ‌شده، عسل، کره، مربا، چای، خرما، آب‌میوه، نسکافه، پنیر و نان ایرانی می‌شود. همچنین اتاق‌های این هتل مجهز به آشپزخانه‌هایی با امکانات پخت‌وپز هستند و درصورت تمایل به سرو غذاهای خانگی میهمانان می‌توانند غذای موردعلاقه خود و همسفرانشان را طبخ کنند.

اینترنت در اتاق و لابی و همچنین صبحانه بوفه از خدمات رایگان این هتل به‌شمار می‌رود. درصورت نیاز به انجام امور ارزی صرافی هتل نیز درخدمت مسافران است. پرسنل خوش‌برخورد و مجرب هتل کنار امکانات و کیفیت خدمات هتل رضایت شما را درطول مدت اقامتتان تضمین خواهند کرد؛ زیرا بهترین ویژگی هتل از نگاه کسانی که از خدمات آن استفاده کردند، کیفیت میزبانی بوده است. اگر از هتل های تبریز، هتل سهند را انتخاب کردید، با رزرو آنلاین هتل اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه می‌کنید.

قوانین هتل

  • ساعت تخلیه اتاق 14:00 و ساعت تحویل آن 12:00 است.
  • اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد شد.
  • پذیرش خانم تنها بلامانع است.
  • همراه‌داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافر خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی خواهد بود.
  • پذیرش با صیغه‌نامه همراه نامه از اماکن تبریز امکان‌پذیر است.
  • هزینه برای اقامت کودکان زیر چهار سال درصورت عدم‌استفاده از سرویس، رایگان محاسبه می‌شود.

آدرس

تبریز، خیابان امام خمینی، بین سه راه فردوسی و طالقانی روبروی درب اصلی مصلی، هتل سهند تبریز

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز