قیمت درب آکاردئونی و انواع حفاظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان در بازار تهران و کرج

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۳:۰۱:۳۴
کد خبر: ۱۰۵۳۱۳۵
قیمت درب آکاردئونی و انواع حفاظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان در بازار تهران و کرج
حفاظ آکاردئونی نوعی درب ضد سرقت برای ساختمان است که روی در ورودی واحد و یا به عنوان درب پارکینگ نصب می شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حفاظ آکاردئونی نوعی درب ضد سرقت برای ساختمان است که روی در ورودی واحد و یا به عنوان درب پارکینگ نصب می شود. تسمه های فلزی روی حفاظ به وسیله پیم های فلزی به هم وصل شده و در قاب اصلی درب آکاردئونی جای می گیرد. این حفاظ به صورت ریلی در محل نصب حرکت می کند و بر خلاف دیگر انواع حفاظ های ضد سرقت قابلیت جمع شدن روی یک چارچوب یا قاب آهنی را دارد. انواع حفاظ های آکاردئونی از نوع تاشو هستند. موقعی که نیاز به استفاده از آن نباشد حفاظ به صورت بسیار کم حجم در می آید. انواع ساده، طرح دار حفاظ آکاردئونی هم تولید شده که به سفارش مشتری در محل نصب می شود.

بهترین حفاظ درب آپارتمان:

شاکله اصلی سازه آکاردئونی روی در آپارتمان تسمه های فلزی بوده که توسط پین های فلزی به همدیگر وصل شده و در قابی فلزی قرار میگیرد که بصورت ریلی در محور عرض درب حرکت میکند از این رو کمترین فضا را در راه پله ها اشغال کرده و مزاحمتی ایجاد نمیکند. حفاظ اکاردئونی های مختلفی در بازار عرضه گردیده است که نامهای مختلفی نیز به خود اختصاص داده اند اما متداولترین مدل از آنها موسوم به مدل سه گل یا سه لوزی میباشد که ۹۰ درصد امنیت مورد نظر را برقرار مینماید لذا جهت افزایش امنیت میتوان از قفل های مخفی که در بدنه درب طراحی میگردد و همینطور تعداد حلقه های قفل بیشتر استفاده نمود.

درب آکاردئونی

انواع حفاظ ضد سرقت آپارتمان :

از محصولات حفاظ ضد سرقت آکاردئونی کشویی یا کرکره ای که جهت حفاظت و امنیت درب آپارتمان یا محافظت از اماکن مختلف می توان از حفاظ آکاردئونی 3 گل لوزی ساده و خم دار ، درب آکاردئونی پیچی ، حفاظ اکاردئونی ایتالیایی ، حفاظ آکاردئون 4 گل ، درب آکاردئونی دوجداره ، درب آکاردئونی پرچ مخفی ، حفاظ آکاردئونی سلطنتی نام برد .

در ساخت درب های آکاردئونی از چند ردیف قوطی فلزی استفاده می شود و به صورت فلز یکپارچه نیستند . بنابراین، این درب ها در مقایسه با درب های تک لنگه فلزی وزن کمتری هم دارند و از آنجایی که بخش اعظم قیمت این درب ها مربوط به وزن فلز و آهن آن است، طبعاً قیمت درب آکاردئونی کمتر خواهد بود. در طی سال های اخیر شاهد افزایش استفاده از درب های ضد سرقت هستیم. بحث پیرامون درب های ضد سرقت در حوصله این متن نیست.

با نظر مشتری سفارش درب های آکاردئونی میتواند از رنگ کوره ای و دستگیره فانتزی و قفل مخفی برخوردار باشند. یکی از مزیتهای رنگ کوره ای برای درب های آکاردئونی نسبت به رنگ روغنی دوام بالای رنگ در مقابل ضربه و رطوبت می باشد. همچنین قفل مخفی در داخل چهارچوب درب آکاردئون کار گذاشته شده که این طراحی باعث شده تا ضریب اطمینان درب اکادئونی بیش از پیش افزایش یافته و غیر قابل نفوذ شود. یکی از محصولات پر فروش و عمده شرکت آهن سازه ، تولید انواع درب آکاردین بوده که در طرحهای مختلفی به خریداران عرضه می شود. شرکت آهن سازه یکی از پیشگامان تولید کننده انواع حفاظ و نرده جهت دیوار و پنجره و بالکن و همچنین درب ورودی ساختمان می باشد. و یکی از مهمترین طرحهای درب آکاردئنی تولید شده توسط شرکت آهن سازه میتوان به درب اکاردیونی پنج گل دو جداره اشاره نمود که در بین خریداران از اولویت ویژه ایی برخوردار است.

توصیه شرکت آهن سازه به هموطنان و خریداران عزیز خود در تهیه درب آکاردئونی این است که نرده حفاظ اکاردیونی طرح پنج گل دو جداره برای افرادی که به امنیت خود و ساختمان خود اهمیت می دهند می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد. به ما اطمینان کرده و حفاظت از منزل خود را به ما بسپارید.

حفاظ ضد سرقت

امنیت حفاظ درب آکاردئونی

در مقوله سرقت، همیشه پیشگیری و حفظ جوانب احتیاط لازم است. چرا که در صورت بروز حادثه، احتمالاً یا غیرقابل جبران خواهد بود، و یا اینکه جبران آن بسیار سخت است. امروزه از سویی با افزایش شهرنشینی، گسترش آپارتمان ها و زندگی در آن‌ها را شاهد هستیم. اهالی یک منطقه و محله دیگر مانند سابق یکدیگر را نمی شناسند و همین امر نرخ سرقت ها را هم افزایش داده است. از سوی دیگر، علیرغم ظهور و وجود تکنولوژی ها و ابزار امنیتی مختلف، همچنان روش‌های سنتی تر مرسوم هستند و کارایی خود را هم کماکان حفظ کرده اند. یکی از دلایل این امر را می توان تفاوت نرخ قیمت ابزار حفاظتی سنتی‌تر و تکنولوژی‌های روز و مدرن دانست. درب آکاردئونی یکی از متداول ترین ابزار حفاظت است که می تواند یک لایه اضافه امنیتی به درب ورودی منزل، پارکینگ، مغازه، کارگاه یا ... شما اضافه کند.

امروزه از درب آکاردئونی فلزی به عنوان حفاظ بر روی درب های ورودی چوبی ضد سرقت ساختمان ها و واحدهای مختلف مسکونی در برابر سارقین و افراد مزاحم قرار می گیرد که با استفاده از این حفاظ کشویی آهنی می توانید خیال خود را برای همیشه از ورود افراد غریبه به ساختمان خود راحت و آسوده کنید و با آرامش خاطر به مسافرت رفته و شب را با خیالی راحت و بدون کوچکترین استرسی بر بالین بگذارید. 

شما میتوانید همچنین از حفاظ آکاردئونی در فروشگاه ها و کارگاه ها و حتی جلوی آسانسور از این نوع کرکره حفاظ کشویی استفاده کنید تا میزان حفاظت را افزایش دهید. به طور کلی می توان گفت که این نوع حفاظ امنیتی آپارتمان از تسمه های فلزی تشکیل شده است که به وسیله یک سری پین های فلزی به همدیگر متصل خواهند شد و در یک قاب فلزی قرار می گیرند که تسمه حفاظ آکاردون را به صورت ریلی حرکت می دهد.

نصب درب آکاردئونی

اگر تاکنون به فکر راه چاره ای برای حفاظت و مراقبت از مال و جان خود و اعضای خانواده تان نبوده اید و تنها یک درب چوبی ساده بدون حفاظ را به عنوان درب ورودی منزل خود به عنوان مانعی در برابر ورود و خروج افراد غریبه و ناآشنا و سارقین حرفه ای قرار داده اید ، بهتر است از همین الان به فکر راه چاره ای بوده و با درب آکاردئونی می توانید تا حد بسیار زیادی به امنیت منزل خود دست یابید.

درب های آکاردونی با توجه به قیمت از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که هریک از آن ها نقش مهمی بر عهده خواهند داشت. حفاظ اکاردیونی از یک چهار چوب که از جنس آهن می باشد و به شکل پروفیل است، تشکیل می شود. درون این چهارچوب پروفیل ها به صورت عمودی، افقی و مورب قرار گرفته اند. یک ریل فلزی در بالای درب نصب می گردد که قیمت چرخ دار آن وزن درب را تحمل خواهد کرد. در بخش پایین نیز ریلی به عنوان بخش راهنمای حرکت در نصب می گردد که میله راهنمای متصل به در، درون آن قرار می گیرد. بر روی درب آکاردئونی می توان از قفل های روکار و توکار استفاده کرد.

درب آکاردئونی خود را امروز سفارش دهید. سفارش این محصول امنیتی آسان است! با شماره تلفن 603 7800 0912 تماس بگیرید و یک وقت ملاقات با یکی از کارشناسان امنیتی آموزش دیده آهن سازه رزرو کنید. در هر منطقه برای نصب درب آکاردئونی تهران و کرج و یا درب آکاردئون در غرب یا شرق و شمال و جنوب تهران که هستید ما نزدیک ترین کارشناس به منطقه شما را میفرستیم. سفارش درب آکاردونی سریع انجام میشود و نصب و آماده سازی آن فقط سه روز وقت می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز