مشخصات فنی چانگان cs۳۵، چینی پرطرفدار چیست؟

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۰:۲۶:۴۸
کد خبر: ۱۰۵۷۷۴۳
مشخصات فنی چانگان cs۳۵، چینی پرطرفدار چیست؟
چانگان موتورز برند ” چانگان ” را برای خودروهای سواری خود برگزید تا اصالت را برای همیشه در محصولاتش حفظ کند و برای خودروهای کاربردی و سنگین برند” چانا” را انتخاب کرد و همواره تلاش میکرد تا محصولاتش را همانند برندهای اروپایی باکیفیت و مدرن تولید کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، یک دیگر از کراس اورهای جذاب و پرطرفدار بازار ایران را می توان چانگان cs35 دانست که از سال 1394 توسط گروه خودروسازی سایپا مونتاژ و به بازار ایران راه یافت. چانگان موتورز برند ” چانگان ” را برای خودروهای سواری خود برگزید تا اصالت را برای همیشه در محصولاتش حفظ کند و برای خودروهای کاربردی و سنگین برند” چانا” را انتخاب کرد و همواره تلاش میکرد تا محصولاتش را همانند برندهای اروپایی باکیفیت و مدرن تولید کند. تا اینکه چانگان CS35 به بازار عرضه شد و توانست برچسب پر فروش بودن را در کنار ویژگی‌هایی همچون چابکی، اسپرت بودن و زیبایی کسب کند. افزایش محبوبیت کراس اورهای کامپکت در کشور موجب شده تا شرکت سایپا نیز اجازه ندهد از قافله عقب بماند و تعدادی کراس اور چینی را به بازار عرضه کرده، که چانگان CS35 نیز یکی از آنهاست. در این نوشتار با ما همراه باشید تا به مشخصات فنی چانگان cs35 بیشتر آشنا شوید.

پیشرانه و جعبه دنده چانگان cs35

چانگان cs35 از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپه خطی بهره می‌برد که حجم موتور آن 1600 سی سی است. این پیشرانه دارای حداکثر کشتاور 160 نیوتن بر متر، حداکثر قدرت 113 اسب بخار است. یک گیربکس 5 سرعته دستی و اتوماتیک انتقال نیروی این خودرو به چرخ های جلو را بر عهده دارد. این خودرو قابلیت حرکت با حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد 15 ثانیه را دارد. مصرف سوخت ترکیبی 7 لیتر در هر 100 نیز یکی دیگر از مشخصاتی است که برای این کراس اور چینی اعلام شده است.

ایمنی چانگان cs35

امکانات ایمنی بسیار زیادی توسط سازندگان خودروی چانگان cs35 برای این خودرو در نظر گرفته شده است. این کراس اور چینی دارای کیسه هوا برای سرنشینان جلو و همچنین دارای دو کیسه هوای جانبی بوده که امنیت سرنشینان را تا حد زیادی تامین می کند.

از دیگر امکانات و مشخصات ایمنی در نظر گرفته شده برای این خودرو می‌توان به سیستم ترمز ضد قفل، سیستم توزیع الکترونیکی نیرو و کمک ترمز BAS اشاره کرد. چانگان cs35 از قابلیت نصب صندلی کودک برخوردار بوده که در این خصوص نیز امکانات و نکات ایمنی لازم در نظر گرفته شده است.

جالب است بدانید که چانگان cs35 از موسسه C-NCAP چهار ستاره ایمنی دریافت کرده که نشان از ایمنی مناسب آن دارد.

امکانات و آپشن‌های چانگان CS35

چانگان cs35

خودروهای چینی همیشه با ارائه امکانات و آپشن‌های متعدد به بازار وارد شده اند. چانگان cs35 نیز همین ویژگی را دارا است. چانگان CS35 در بخش چراغ‌ها، دارای چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب، روشنایی در روز، چراغ‌های هالوژن در بخش جلو و همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ‌ها است.

قابلیت تاشوندگی و تنظیم برقی در آیینه‌های چانگان CS35 از آپشن های بسیار خوب برای این خودرو محسوب می‌شوند. سیستم بالابر برقی شیشه‌ها، تهویه مطبوع با قابلیت تنظیم دستی، تنظیم صندلی‌ها در 6 جهت مختلف و وجود قفل مرکزی به همراه سانروف از دیگر آپشن‌های متعدد چانگان CS35 به شمار می‌رود.

یکی از جذابترین بخش ها در هر خودرو را می توان سیستم مالتی مدیای آن دانست. در بخش مولتی مدیا نیز سازندگان این محصول تلاش کرده‌اند تا با قرار دادن سیستم پخش MP3، قابلیت اتصال USB، سی‌دی پلیر، رادیو و 6 اسپیکر، امکانات متعددی را به مشتریان ارائه دهند. کروز کنترل و صفحه نمایش لمسی از دیگر آپشن‌های در نظر گرفته شده برای چانگان CS35 بوده تا در نهایت بتوانیم ادعا کنیم که این خودرو امکانات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد.

طراحی داخلی و خارجی چانگان CS35

یکی از ویژگی هایی که باعث شده است تا خودرو یچنگان cs35 در بازار ایران از استقبال مناسبی برخوردار باشد را می توان طراحی این خودرو دانست. در بخش طراحی ظاهری می‌توان به طراحی جذاب خودرو در بخش کاپوت اشاره کرد که نسبت به بخش‌های دیگر جذابیت بیشتری دارد. طراحی چانگان CS35 برخلاف بسیاری از خودروهای هموطن خود کپی نبوده و می‌توان آن را یک طراحی مجزا در نظر گرفت. در بخش طراحی داخلی نیز باید گفت که وجود امکانات و آپشن‌های متعدد در داخل کابین خود یکی از عوامل جذابیت آن است. با این حال، به طور کل نیز فضای داخل کابین کاملا جوان‌پسند، اسپرت و جذاب طراحی شده است. این جذابیت را می‌توان در تمامی بخش های داخلی خودرو به خوبی دید. اگرچه در طراحی داخلی از متریال مناسبی استفاده نشده است اما طراحی زیبا و رعایت اصول ارگونومی می تواند از ویژگی های خوب طراحی داخلی این خودرو باشد.

چانگان cs35

ویژگی های مناسب چانگان cs35 در طراحی، آپشن ها، مشخصات فنی به همراه خدمات پس از فروش مناسب در بازار ایران باعث شده است تا این خودرو بتواند یک بازار مناسب و حتی عالی در شرایط خرید و فروش دست دوم را برای خود ایجاد کند. شما نیز می توانید اطمینان داشته باشید که از خرید این خودرو پشیمان نخواهید شد.

منبع: همراه مکانیک

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز