بورس امروز ۱۹ مهرماه ۹۹/ جریان مثبت و آرامش در بازار

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۶:۰۱
کد خبر: ۱۰۷۰۸۷۵
بورس امروز ۱۹ مهرماه ۹۹/ جریان مثبت و آرامش در بازار
بازار بورس در معاملات آغازین هفته با وجود فشار فروش اولیه، تا حدودی آرام است و جریانی تقریبا مثبت بر بازار حکم فرمایی می‌‎کند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، شاخص کل بورس در معاملات امروز با حدود 2 هزار واحد افت به عدد یک میلیون و 538 هزار واحدی رسید.

این در حالی است که شاخص کل هم وزن بیش از 1800 واحد رشد را نشان می دهد و این موضوع می تواند حاکی از جریانی مثبت در سهم های کوچک باشد که در نهایت چنین روندی با تعادل نسبی شاخص کل ممکن است به ورود نقدینگی به بازار و رشد آن منجر شود.

در این میان باید به این نکته نیز اشاره کرد که روند قیمت ارز با وجود تبلیغاتی خواندنن تحریم های اخیر صعودی است و همین موضوع می تواند بر قیمت سهم های دلاری تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

نکته مهم در معاملات روزهای اخیر بازار این است که تا حدودی هیجان از بازار دور شده است. کاهش هیجان در بازار پس از یک دوره تعادل، می تواند بازار را با روندی مثبت همراه کند.

ضمن این که سرمایه گذاران زیادی بازار ارز را اشباع شده می دانند و سرمایه های خود را به سمت بورس سوق داده اند. این مساله نیز در آینده نزدیک بر بازار تاثیر خواهد گذاشت.

در این میان دولت نیز باید تلاش کند که اعتماد از دست رفته را به بازار بازگرداند؛ چرا که در غیر این صورت باز هم امکان دارد که با یک خبر، روند بازار دچار مشکل شود و باز هم شاهد جریان های تند و نوسانی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز