بهترین مارک کلید و پریز ایرانی

۱۳۹۹/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۷:۲۳
کد خبر: ۱۰۸۶۹۶۵
بهترین مارک کلید و پریز ایرانی
ما در این مقاله قصد داریم به صورت کاملا مختصر شما را با بهترین برند‌‌های کلید و پریز ایرانی آشنا کنیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، کلید و پریز جزو آن دسته از محصولاتی است بر خلاف نظر عموم باید با دقت و و وسواس بالایی انتخاب شود و از آنجا که یکی از عوامل بسیار مهم در تولید کلید و پریز رعایت نکات ایمنی و استانداردهای بین المللی در فرایند ساخت آن است و در کنار آن به دلیل واردات بسیار زیاد کلید و پریزهای متفرقه  و غیر استاندارد به کشور انتخاب این وسیله بسیار ضروری را برای خریداران بیش از پیش سخت کرده است. همانطور که همه ما میدانیم کلید و پریز تاثیر بسیار زیادی را هم در ظاهر دکوراسیون منازل داشته و انتخاب یک کلید و پریز مناسب میتواند زیبایی خاصی را به محیط اطرف بدهد. ما در این مقاله قصد داریم به صورت کاملا مختصر شما را با بهترین برند‌‌های کلید و پریز ایرانی آشنا کنیم.

با سه برند منتخب کلید و پریز ایرانی آشنا شویم :

به گفته رییس اتحادیه الکتریک تهران در حال حاضر 20 تولید کننده ایرانی در حال تولید کلید و پریز در سطح کشور می‌باشند و خوشبختانه توانسته‌اند حدود 70 درصد از بازار کلید و پریز کشورمان را در اختیار بگیرند. ما در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با سه برند ایرانی آشنا کنیم که طبق تحقیقات ما توانسته‌اند رضایت درصد بالایی از مشتریان را بدست بیاورند.

کلید و پریز دلند

شرکت دلند یکی از با سابقه‌ترین شرکت‌های تولید کننده کلید و پریز ایرانی می‌باشد که نزدیک به 4 دهه است فعالیت خود را شروع کرده است، بدون شک در این مدت توانسته روز به روز کیفیت و تنوع محصولاتش را ارتقا دهد و امروزه شاهد آن هستیم که کلید و پریز دلند این برند محبوب توانسته در میان برند‌های خارجی که تعداد آنها کم هم نیست، اعتماد مشتریان کلید و پریز را جلب کند. نکته حائز اهمیتی که در مورد کلید و پریز دلند وجود دارد تنوع بسیار زیاد در مدل و رنگ محصولات این شرکت است که شاید یکی از معدود شرکت‌هایی باشد که به دلیل احترام به سلیقه مشتری، محصولات خود را با این حجم از تنوع تولید کرده است.

اگر شما هم دوست دارید تمامی محصولات شرکت دلند را با مشخصات کامل آن و قیمت تک تک آنها مشاهده کنید، شما را به سایت فروشگاه اینترنتی آریا ایمن دعوت میکنیم تا بتوانید تنوع محصولات دلند را مشاهده کنید و در صورت نیاز خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

کلید و پریز ایران الکتریک

کلید و پریز ایرانی

کلید و پریز ایران الکتریک، تولید شده توسط شرکت صنایع فضل الکتریک می‌باشد که با نام ایران الکتریک در بازار ایران شناخته می‌شود. شرکت ایران الکتریک دارای مجموعه‌ای کامل از کلید و پریزهای منتوع است که به وسیله نام مدلشان از یکدیگر متمایز می‌شوند. کلید پریز ایران را می‌توان جزء بهترین کلید و پریز ایرانی دانست. کیفیت و استحکام کلید و پریز ایران باعث شده تا در مقابل ضربات و یا استفاده طولانی مدت از آن، مقاومت خوبی از خود نشان دهد. شرکت ایران الکتریک سعی کرده برای هر سلیقه‌ای یک نمونه در میان محصولات خود داشته باشد، از آنجا که این روز‌ها مشتریان کلید و پریز فقط برای رفع نیازشان دست به خرید نمیزنند، بلکه بیشتر برای هماهنگ کردن دکوراسیون منازلشان با رنگ و طرح این محصول منحصر به فرد خرید خود را انجام می‌دهند. بنابراین پیدا کردن محصول مورد نظرتان در میان تنوع بسیار بالای کلید و پریز ایران نباید کار خیلی سختی باشد.

کلید و پریز ویرا

کلید و پریز ایرانی

شرکت ویرا الکتریک با بهره گیری از فناوری های روز دنیا محصولات متنوع و با کیفیتی را پس از طی مراحل آزمایشگاهی، تولید و روانه بازار می کند و دارای نشان استاندارد ملی ایران از اداره‌ استاندارد و تحقیقات صنعتی می‌باشد. جنس متریال به کار رفته در تولید انواع کلید و پریز ویرا از بهترین مواد و قطعات موجود در بازار است که منجر به تولید کلید و پریزهایی با کیفیت و مقاوم می شود. چرا که اگر متریال به کاررفته در ساخت و تولید کلید و پریزها مناسب نباشد، امکان خش، خرابی و از کارافتادن زود هنگام این محصولات وجود خواهد داشت. امروزه به دلیل بالا رفتن نیاز ما به استفاده از وسایل الکتریکی اهمیت این محصول هم نسبت به گذشته بالا رفته است و این نیاز به وجود آمده تا ما بخواهیم در هر گوشه کناری از پریزها برای اتصال وسایل برقی و الکتریکی استفاده کنیم. کلید پریز ویرا به دلیل گستردگی در تنوع می تواند برای تمام کاربرد‌هایی که ما از کلید و پریز در زندگی روزمره‌مان داریم مدل‌های مختلف با ظاهری متفاوت داشته باشد. ظاهر کلید و پریز ویرا بسیار کاربرپسند طراحی شده است که به صورت، تک خانه، دو خانه، و سه خانه می‌باشد. که به صورت مربعی شکل و مستطیلی شکل طراحی و تولید شده است.

انواع مختلف کلید و پریز ویرا می‌توانید در مدل های تمام پلاستیکی و تمام شیشه‌ای و یا ترکیبی از این دو (قاب شیشه ای و دور پلاستیکی) خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی آریا ایمن به دلیل داشتن نمایندگی کلید و پریز ویرا توانسته محصولات این شرکت را به صورت آنلاین در سرتاسر کشور به فروش برساند.

نظر شما