اگر کودک زیر ۷ سال دارید، نرده راه پله در خانه خود نصب کنید!

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۹:۵۶:۲۳
کد خبر: ۱۰۹۲۷۲۶
اگر کودک زیر ۷ سال دارید، نرده راه پله در خانه خود نصب کنید!
برقراری امنیت در خانه به معنای این است که موقعیت‌های خطرناک در محل زندگی را ایمن تر کرد تا از اتفاقات بد جلوگیری شود. در این نوشته با محافظ هایی مثل نرده راه پله، حفاظ پنجره و نرده بالکن آشنا خواهید شد که لازم است در خانه نصب کنید تا از جان و سلامتی کودکان خود بیشتر مراقبت کنید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، کودکان تا قبل از رفتن به مدرسه، بسیار بازیگوش و پرانرژی هستند و از دویدن و بازی کردن لذت می برند. در نتیجه باید خانه را برای بازی و شیطنت های بچه ها آماده کرد تا امنیت آنها بیشتر حفظ شود.

برقراری امنیت در خانه به معنای این است که موقعیت‌های خطرناک در محل زندگی را ایمن تر کرد تا از اتفاقات بد جلوگیری شود. در این نوشته با محافظ هایی مثل نرده راه پله، حفاظ پنجره و نرده بالکن آشنا خواهید شد که لازم است در خانه نصب کنید تا از جان و سلامتی کودکان خود بیشتر مراقبت کنید.

پس اگر کودک زیر 7 سال دارید، این نوشته را تا انتها مطالعه کنید.

نصب حفاظ برای افزایش امنیت ساختمان

اگر می خواهید امنیت بیشتری را در خانه خود برقرار کنید و از اتفاقات بد احتمالی جلوگیری کنید، این محافظ ها را در ساختمان خود نصب کنید:

  1. نرده راه پله

یکی از نقاط خانه که باید امنیت بیشتری را در آن برقرار کنید، قسمت راه پله است. نصب راه پله در ساختمان، چه در داخل خانه و چه در بیرون خانه اهمیت دارد. نرده راه پله باید به صورتی باشد که بچه ها نتوانند از لای حفاظ ها یا میله ها رد شوند. نرده پله باید جلوی پرت شدن و افتادن کودکان را بگیرد و احتمال صدمه دیدن و آسیب دیدن بچه ها را کمتر کند. انواع نرده راه پله با شکلها و طرحهای مختلف وجود دارد و شما می توانید حفاظ پله را با مدل و طرح دلخواه خود انتخاب کنید.

نرده راه پله

نصب راه پله علاوه بر افزایش امنیت داخل ساختمان، باعث زیبایی خانه شما نیز می شود و به همین دلیل است که بسیاری از افراد علاوه بر حفاظ پنجره و بالکن از نرده راه پله در ساختمانشان استفاده می کنند.

اگر قسمت راه پله خانه شما، نرده و حفاظ ندارد، بهتر است زودتر به فکر نصب آن در ساختمان خود باشید و با این کار، امنیت افراد و مخصوصا کودکان خود را بیشتر حفظ کنید.

برای سفارش نرده راه پله شما باید به مرکزی معتبر و باسابقه مراجعه کنید تا حفاظ پله را با رعایت اصول ایمنی و استانداردها آماده کند. این نرده ها باید به صورتی باشد که بچه ها نتوانند از روی آن عبور کنند یا سر یا گردنشان را از لای میله ها رد کنند. ارتفاع آن بیش از 60 سانتی متر است تا جلوی سقوط بچه ها را بگیرد. روی نرده ها هم هیچ قطعه برجسته و تیزی نباید وجود داشته باشد. بعد از ساخت نرده راه پله، باید آن را به صورت محکم جوش داد. کیفیت جوش و محل جوش نرده راه پله اهمیت زیادی دارد؛ زیرا از لق شدن و تکان خوردن نرده جلوگیری می کند. روی حفاظ پله نیز باید محلی برای قرار گرفتن دست افراد هنگام بالا رفتن و پایین آمدن وجود داشته باشد؛ زیرا این موضوع برای حفظ امنیت کودکان و افراد مسن اهمیت زیادی دارد.

برای سفارش نرده راه پله، شما می توانید به شرکت آنلاین حفاظ مراجعه کنید و نرده راه پله خانه خود را با طرح و مدل دلخواهتان سفارش دهید.

آدرس سایت onlinehefaz.ir

از آنجایی که نصب استاندارد نرده راه پله اهمیت زیادی دارد، شما می توانید این کار را به متخصصین شرکت آنلاین حفاظ بسپارید تا نرده قسمت راه پله خانه شما را با رعایت اصول ایمنی نصب کند.

نرده راه پله مانند بقیه حفاظ ها مثل نرده پنجره و بالکن را می توان با انواع متریال ها مانند چوب، آهن، آلومینیوم، شیشه، سنگ یا بتن اجرا کرد. نرده های فلزی، از جمله رایج ترین حفاظ ها برای پله هستند؛ زیرا قیمت کمتر و تنوع بیشتری دارند. در اکثر خانه های ایرانی از مدلهای مختلف نرده فلزی مانند نرده پله فلزی ساده با پروفیل، نرده راه پله با فرفورژه، نرده راه پله آلومینیومی و نرده راه پله استیل استفاده می شود که این مدلها برای نرده پله گرد نیز قابل نصب هستند.

شما می توانید طرح، مدل و جنس نرده راه پله خود را از قبل انتخاب کنید و سپس ساخت و نصب آن را به شرکت آنلاین حفاظ بسپارید تا با بهترین مواد اولیه و با کیفیت فوق العاده عالی برای شما آماده و نصب کنند.

شرکت آنلاین حفاظ با سالها سابقه در زمینه ساخت انواع نرده راه پله و حفاظ، می تواند سفارش شما را با قیمت مناسب و اقتصادی برایتان آماده کند و در سریعترین زمان ممکن برای شما نصب کند.

یکی دیگر از وسایلی که باعث افزایش امنیت در خانه می شود، محافظ پنجره است. داشتن نرده یا حفاظ پنجره در خانه هایی که بچه های کوچک در آن زندگی می کنند اهمیت زیادی دارد؛ زیرا باعث حفظ امنیت بچه ها می شود و از پرت شدن یا سقوط بچه ها به بیرون جلوگیری می کند.

حفاظ پنجره

نصب حفاظ پنجره علاوه بر مساله امنیت، باعث زیبایی بیرون خانه نیز می شود و یکی از موارد مهم در دکوراسیون بیرونی ساختمان است.

فرقی ندارد که پنجره خانه شما ساده باشد یا دو جداره، فرقی ندارد که پنجره های بزرگ و مدرن داشته باشید یا پنجره های کوچک و قدیمی، در هر صورت شما می توانید از محافظ پنجره استفاده کنید.

امروزه نرده پنجره در شکل ها و طرح های مختلف ساخته می شود و شما می توانید شکل و طرح نرده حفاظ پنجره ساختمانتان را انتخاب کنید و سفارش دهید. حفاظ پنجره آهنی و حفاظ پنجره فرفورژه از جمله پرطرفدارترین انواع حفاظ پنجره ساختمان هستند.

اگر قصد سفارش نرده پنجره را دارید، همین حالا به وب سایت شرکت آنلاین حفاظ مراجعه کنید و محافظ پنجره دوجداره یا پنجره ساده را با قیمت مناسب و اقتصادی سفارش دهید. آنلاین حفاظ، یک گروه باتجربه و متخصص در زمینه ساخت انواع نرده راه پله، محافظ پنجره و بالکن است که حفاظ پنجره ساختمان شما را با قیمت پایین و به سرعت آماده می کند و به شما تحویل می دهد.

  • حفاظ بالکن

از دیگر مواردی که باعث افزایش امنیت در خانه می شود، نرده تراس یا حفاظ بالکن است. وجود حفاظ بالکن نیز از پرت شدن کودکان و افتادن آنها به پایین ساختمان جلوگیری می کند.

حفاظ بالکن

نرده بالکن نیز با طرحها و شکلهای متنوع تولید می شود. قیمت نرده بالکن نیز به مدل و طرح نرده تراس بستگی دارد. مثلا مدل نرده تراس فرفورژه به دلیل مصرف آهن بیشتر، هزینه بالاتری دارد؛ اما طرح نرده تراس ساده ارزان قیمت تر است. شما می توانید با توجه به بودجه خود برای خرید نرده تراس اقدام کنید.

برای دیدن جدیدترین مدلهای نرده بالکن و سفارش آنها با بهترین قیمت، از شما دعوت می کنیم که به وب سایت شرکت آنلاین حفاظ مراجعه کنید و محافظ بالکن و تراس خود را با طرح دلخواهتان سفارش دهید.

با نصب نرده راه پله، حفاظ پنجره و حفاظ بالکن، شما می توانید امنیت بیشتری را در محیط خانه خود برقرار کنید و از جان خانواده خود بیشتر محافظت کنید. این موضوع در خانه هایی که کودک زیر 7 سال دارند اهمیت بیشتری دارند؛ پس همین الان به وب سایت آنلاین حفاظ ( https://onlinehefaz.ir ) بیایید و حفاظهای موردنیاز خانه خود را سریعا سفارش دهید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز