فروش آنلاین عینک آفتابی در سال ۹۹ از زبان اپتیک پاسارگاد ایران

۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۳:۲۲
کد خبر: ۱۰۹۸۰۷۴
فروش آنلاین عینک آفتابی در سال ۹۹ از زبان اپتیک پاسارگاد ایران
معرفی فروشگاه اپتیک پاسارگاد ایران به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های عینک آفتابی در کشور و خرید آنلاین عینک آفتابی از اهداف این مطب است که در ادامه می خوانید.

به گزارش برنا، باتوجه به شرایط پیش آمده برای کشور در سال جاری و شاید بتوان گفت سال های پیش رو، خرید آنلاین کلیه اجناس برای مردم رفته رفته تبدیل به یک فرهنگ و عادت شده است، در این بین فروش و خرید عینک آفتابی و طبی نیز دیگر امری دشوار و غیرقابل باور نیست، فروشگاه عینک اپتیک پاسارگاد ایران به عنوان یکی از چند فروشگاه برتر عینک در تهران، امار جالبی را از فروش انواع مختلف در سال 99 تهیه کرده است که در ادامه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

عینک آفتابی اوکلی

اوکلی یک برند امریکایی است که دفتر مرکزی آن در ایالت کالیفرنیا قرار دارد، این برند زیرمجموعه کارخانه معروف ایتالیایی حوزه عینک یعنی لوکس اتیکا (Luxottica) است که برندهای مشهور دیگری همچون ری بن و پرسول را نیز تولید می کند. برند اوکلی در حال حاضر یکی از برندهای محبوب نظامیان آمریکایی و به طور کلی کسانی که نظامی هستند یا ورزشهای مرتبط مثل تیراندازی را انجام می دهند نیز میباشد، عینک های اوکلی الزاما ساخت خود آمریکا نیستند امّا همه ی عینک ها در خود آمریکا اسمبل می شود و تحت نظارت مستقیم دفتر مرکزی در ایالات متحده آماده می شوند.

عینک آفتابی پرادا

عینک آفتابی پرادا PRADA دارای طراحی مدرن و اصولی و مناسب اکثر صورت ها با استایل های متفاوت است. نمای ظاهری این عینک برگرفته از دسته کائوچویی و فریمی از کائوچو و فلز که ترکیب فوق العاده ای را ایجاد کرده است. تضاد رنگ به کار رفته در ساخت این مدل عینک در نگاه اول نظر همه را به خود جلب می کند و جالب است بدانید عینک آفتابی پرادا از لحاظ قیمت نیز بسیار مناسب تر از سایر برندها میباشد، جالب است بدانید که عینک های دودی پرادا یکی از با کیفیت ترین عینک های دودی جهان می باشند. برند پرادا از اوایل تاسیس خود تا کنون با کمک طراحان حرفه ای اقدام به تولید عینک های دودی با مدل های خاص می نماید و در ایران نیز معمولا استقبال بالایی از خرید عینک پرادا میشود.

عینک آفتابی میو میو

عینک آفتابی زنانه میو میو گربه ای بدون شک یکی از عینک های زیبا و جدید برای خانم های شیک پوش می باشد که استفاده از عینکهای با کیفیت علاوه بر اینکه از چشمان شما محافظت می کند باعث زیبایی تحسین برانگیز چهره شما نیز خواهد شد. لنز عینک میو میو گرد از نوع UV 400 ضد خش با رنگ ثابت میباشد که در آن از تکنولوژی آنتی رفلس استفاده شده است و برای ساخت آن از یک نوع پلیمر استفاده شده است و البته به غیر از اشعه uva اشعه های uvb ، uvc را نیز دفع میکند و باعث میشود تصاویر را با رنگ شفاف ببینید.

عینک آفتابی ری بن

ری بن از پرطرفدارترین برندهای عینک آفتابی در سراسر دنیاست؛ از انواع عینک‌ آفتابی ری‌بن می‌توان به خلبانی (Aviator)، کلاب‌مستر کلاسیک (Clubmaster Classic)، ویفرر (Wayfarer) و … اشاره کرد. افرادی که به مد اهمیت می‌دهند و به دنبال عینکی شیک و جذاب هستند، به سراغ عینک‌های ری‌بن لوکس و باکیفیت می‌روند. فرقی نمی‌کند که به فروشگاه، محل کار، مهمانی یا مراسم عزاداری بروید، در هر موقعیتی که باشید، این عینک مناسب است.

در ضمن عینک خلبانی، پرطرفدارترین مدل این برند عینک آفتابی است. لنز عینک‌های ری‌بن معمولا از جنس کریستال است و از نظر نوری و بصری، عالی است تا جایی‌که برای مراقبت از چشم‌ها، معمولا این نوع عینک توصیه می‌شود.

خرید و فروش آنلاین عینک آفتابی اپتیک پاسارگاد ایران

عینک آفتابی ورساچه

 برند ورساچه، یک خانه مد ایتالیایی است که در سال ۱۹۷۸ میلادی توسط جیانی ورساچه در کشور ایتالیا تاسیس شد. محصولات آن به خاطر تزیینات جذاب و چاپ بسیار باکیفیت مشهور است، عینک آفتابی ورساچه اصل یکی از باکیفیت‌ترین عینک‌های موجود در بازار است که بدون شک ارزش پولی که برای خرید آن پرداخت می‌کنید را دارد.تمامی عینک‌های برند Versace درون جعبه‌های مخصوص همین کارخانه عرضه می‌شوند. روی جعبه، لوگوی ورساچه به چشم می‌خورد. جعبه‌های قدیمی رنگ و شکل دیگری داشتند.

عینک آفتابی پرسول

پرسول یک برند نمادین ساخت ایتالیا است که از سال 1917 تولیدش را شروع  و از سال 1995 تحت مجموعه ی معروف ایتالیایی لوکس اوتیکا ایتالیا تولید می شود، معنی پرسول “for sun”   یعنی برای خورشید هست. مجموعه ی پرسول شامل عینک طبی و آفتابی می شود که در سالهای اخیر به خاطر طراحی برای تمام دوران و هنری بودن آن باعث شده که برند محبوب دنیای سینما نیز باشد، که معروفترین مجموعه ی آن مجموعه ی کارهای مخصوص استیو مک کویین است.

داستان پرسول از سال ۱۹۱۷ در شهر تورین با جوزف راتی بنیان گذار پرسول آغاز می شود. جوزف راتی شروع به تولید اولین عینک و عدسی ها برای ورزشکاران و خلبانان کرد. امروزه تمام عینک ها و عینک آفتابی های پرسول در ایتالیا ساخته می شود و از ماده ی سلولز استات در ساخت این عینک ها استفاده شده است.

انتخاب عینک آفتابی بر اساس فرم صورت

شاید زمانی که صحبت از خرید اینترنتی عینک آفتابی پیش میاید، با این مسئله مواجه بشید که چطور میتوان از روی عکس تشخیص داد که این عینک به صورت و چهره شما می آید یا خیر؟ در پاسخ باید بگوییم فروشگاه عینک معتبر از جمله اپتیک پاسارگاد ایران راهنمای کاملی را در باره تمام فرم صورت های مختلف و تناسب آنها با مدل های عینک تهیه کرده اند که میتوانید با مشاهده آنها به راختی متوجه شوید، چه نوع عینکی به چهره شما خواهد آمد.

خرید و فروش آنلاین عینک آفتابی اپتیک پاسارگاد ایران

به چه سایت هایی برای خرید اینترنتی عینک آفتابی میتوان اعتماد کرد؟

 بعضی گزینه ها در خرید اینترنتی  بسیار مهم است و دوست داریم از بهترین سایت خرید کنیم، اینکه چه گزینه هایی برای اعتبار یک سایت مهم است؟ باید بگوییم اولین و مهمترین گزینه نماد اعتماد الکترونیک و دیگری ضمانت اصالت کالا است، بنابراین وارد هر سایت فروشگاهی عینک که میشوید، حتما حتما توجه داشته باشید که سایت مورد نظر اطلاعات نماد الکترونیک کاملی داشته و نظرات مشتریان نیز در باره اصل بودن عینک ها مثبت باشد، برای مثال میتوانید سایت فروشگاه اپتیک پاسارگاد ایران را در گوگل جستجو کرده و یا روی لینک https://pasargadoptic.ir/  کلیک کنید تا با نمونه از یک فروشگاه معتبر عینک آشنا شوید.

تلفن تماس جهت مشاوره رایگان انواع عینک و لنز و عدسی: 02166408965

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز