دانلود سریال های قورباغه ، گیسو و ملکه گدایان از سایت فارسی دانلود

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۹:۲۹:۳۶
کد خبر: ۱۱۰۳۳۲۰
دانلود سریال های قورباغه ، گیسو و ملکه گدایان از سایت فارسی دانلود
سریال های قورباغه، گیسو و ملکه گدایان با بهترین کیفیت و ترافیک نیم بها بدون هزینه اضافی در وبسایت فارسی دانلود برای شما آماده شده اند. فارسی دانلود از به روز ترین و پیشگام ترین وبسایت ها در زمینه دانلود فیلم و سریال های ایرانی است.

به گزارش برنا به نقل از سایت فارسی دانلود، قورباغه، گیسو و ملکه گدایان نام جدیدترین سریال هایی هستند که در سال 99 راهی شبکه نمایش خانگی می شوند. که پس از ارایه معرفی و مشخص کردن چند و چون این سریال ها، لینک دانلود آن ها را نیز در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم.

امروزه شاهد پخش فیلم و سریال های زیادی در شبکه نمایش خانگی هستیم ، سریال های بسیار زیبایی همچون آقازاده ، گیسو ، قورباغه و ملکه گدایان که خرید قانونی این فیلم و سریال ها توسط شرکت ها پخش کننده مثل آپرا ، سلام سینما و فارسی دانلود ارائه میشود یکی از راه های حمایت از صاحبان اثر فیلم ها است که البته سایت های پخش آنلاین فیلم همچون نماوا و فیلیمو نیز با اشتراک های ماهانه از کاربران و همکاری با تهیه کننده فیلم و سریال ها از اثر حمایت می کنند. برای دانلود فیلم جدید قانونی می توانید به سایت فارسی دانلود مراجعه کنید. لازم به یادآوری است که همگی این فیلم ها و سریال ها با بهترین کیفیت و ترافیک نیم بها بدون هزینه اضافی در وبسایت فارسی دانلود برای شما آماده شده اند. فارسی دانلود از به روز ترین و پیشگام ترین وبسایت ها در زمینه دانلود فیلم و سریال های ایرانی است.

قورباغه ، سریالی جذاب و متفاوت

دانلود قورباغه

سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی پس از چند بار تاخیر در پخش بالاخره قرار است 24 آذر قسمت اول آن در سایت فارسی دانلود منتشر شد.نوید محمدزاده بازیگر اصلی این سریال پس از یک سال از آخری حضورش در پرده سینما در یک اثر نمایشی در نمایش خانگی حاضر می‌شود.

«قورباغه» در سکوت خبری ساخته شد و از زمستان سال گذشته و با رونمایی از نخستین تیزر سریال اخبار ضد و نقیضی از پخش آن منتشر می‌شد تا اینکه هومن سیدی در پستی که در روزهای پایانی آبان امسال منتشر کرد از توقیف احتمالی این سریال سخن گفت. نوشته سیدی در صفحه اینستاگرامش بازتاب بسیاری داشت تا جایی که روابط عمومی سازمان سینمایی خبر توقیف سریال را تکذیب و اعلام کرد این سریال از ۲۴ آذر پخش می‌شود.

صاحبان «قورباغه» در سپردن پخش سریال به یکی از سامانه‌های VOD با اختلاف‌هایی روبرو شدند و در نهایت این سریال تنها از یک سامانه پخش می‌شود.

نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، مهران غفوریان، آناهیتا افشار، هومن سیدی و نوید پورفرج بازیگران «قورباغه» هستند.

این مجموعه داستانی درام و اجتماعی دارد، داستان این سریال به مشکلات جامعه و تأثیرات آن بر روی هر فرد می‌پردازد. در خلاصه داستان این سریال آمده‌است:

«من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.»

لینک قانونی این اثر: دانلود سریال قورباغه

سریال گیسو (عاشقانه 2)

دانلود گیسو

گیسو مجموعه نمایش خانگی در ادامه فصل اول عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری است.

عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی مهدی گلستانه و هومن کبیری سریالی در نمایش خانگی بود که در آخرین روزهای اسفند سال 95 به نمایش خانگی آمد و پخش آن تا مردادماه سال 96 ادامه داشت. حالا فصل دوم عاشقانه این روزها در مرحله پیش تولید و بازنویسی نهایی فیلمنامه قرار دارد و بازیگرانی از فصل قبل این سریال در کنار چهره های جدید در فصل دوم عاشقانه ایفای نقش میکنند. اسم فصل دوم سریال عاشقانه به گیسو تغییر نام پیدا کرده است. داستان این سریال بنا به گفته کارگردان یعنی منوچهر هادی ادامه ی فصل اول نیست و دستخوش تعییراتی بوده است. عاشقانه اولین تجربه منوچهر هادی در سریال سازی برای نمایش خانگی بود که در زمان پخش با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

بازیگران این سریال بسیار زیبا: محمدرضا گلزار ,ساره بیات ,هانیه توسلی ,حسین یاری ,هومن سیدی, بهاره رهنما ,مسعود رایگان ,شمسی فضل‌الهی ,سانیا سالاری ,علیرضا زمانی‌‌نسب, آزاده ریاضی

در خلاصه داستان این سریال آمده : داستانی درام - معمایی با رویکردهای اجتماعی از ‌جمله پولشویی است …

دانلود قانونی از سایت فارسی دانلود: دانلود سریال گیسو

سریال ملکه گدایان ، اثر جدید حسین سهیلی‌ زاده

دانلود ملکه گدایان

ملکه گدایان مجموعه نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی ‌زاده و به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، محصول سال‌های ۱۳۹۹ در شبکه نمایش خانگی است.حسین سهیلی زاده از کارگردان های سرشناس تلویزیون است که ساخت سریال هایی چون رانت خوار کوچک، عشق گمشده، پیله های پرواز، ترانه مادری، دلنوازان، فاصله ها، دختران حوا، آوای باران، آخرین بازی، مرز خوشبختی، هست و نیست و... را برعهده داشته است."ملکه گدایان" محصول نبراس پیکچرز است که رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی تهیه کنندگان و ایرج محمدی مشاور پروژه این سریال هستند.

هنرمندانی همچون باران کوثری, رویا نونهالی, پانته ‌آ بهرام, فرزاد فرزین, محمدرضا غفاری, آرمان درویش, رضا بهبودی, یسنا میرطهماسب, الهام کردا, سولماز غنی, علی اوجی, بهشاد شریفیان, مریم سرمدی در این سریال جدید و جذاب ایفای نقش می کنند.

خلاصه داستان این سریال : امروز تو، می تونه فردای من باشه ... هیچکس از سرنوشت خبر نداره ... حتی شما !

لینک دانلود قانونی این سریال با ترافیک نیم بها : دانلود سریال ملکه گدایان

نظر شما
پرونده ویژه