بهنام بانی در دنیای مشهوریت چگونه است

۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۱:۰۵:۵۸
کد خبر: ۱۱۰۵۶۴۶
بهنام بانی در دنیای مشهوریت چگونه است
بهنام بانی خواننده محبوب سال های قبل موسیقی پاپ ایران که با آهنگ های زیبایش توانسته دل مردم را به دست بیاورد علاوه بر خوانندگی در آهنگسازی نیز دستی دارد.

به گزارش برنا، بهنام بانی خواننده محبوب سال های قبل موسیقی پاپ ایران که با آهنگ های زیبایش توانسته دل مردم را به دست بیاورد علاوه بر خوانندگی در آهنگسازی نیز دستی دارد ولی تابحال برای کار های خودش این کار را انجام نداده و این مسیر را به طور حرفه ای دنبال نکرده.

چنان که اکثر کار های بهنام بانی را حامد برادران آهنگسازی و تنظیم میکند. ساز های مورد علاقه بهنام پیانو و گیتار هستند که باز هم اثری از نوازندگی هایش در ترک های او دیده نمیشود و بصورت تخصصی تمرکز را بر خوانندگی معکوس کرده.

حال که وضعیت بازار موسیقی بیشتر از پیش رو به افت است و ویروس کرونا باعث افت کیفیت و کمیت شدید آهنگ های جدید شده، بهنام بانی را نیز دور از موسیقی میبینیم هرچند در سال اخیر وی بیشتر با کلیپ ها و ویدیو های فوتبال بازی کردنش بیشتر دیده میشد تا آهنگ های جدیدش.

"مخصوصا کار هایی مانند قرص قمر که آهنگ شاد موردنظر طرفداران است. "

بهنام بانی علاقه خود را به بازی فوتبال ابراز کرده و ادعا میکند طرفدارا پرو پا قرص ورزش فوتبال است، همچنین به دلیل اضافه وزنش مدتی از طول روز خود را به ورزش تحت نظر مربی اختصاص داده تا بتواند سلامتی خود را در کنار صدای زیباش حفظ کند. و با تلاش زیاد توانسته در مدت اندکی وزن خود را به مقدار 15 کیلو کمتر کند.

بهنام بانی + آهنگ شاد

بیوگرافی بهنام بانی

بهنام بانی در ۱۱ مهرماه ۱۳۶۶ در شهر دامغان به دنیا آمد. او یک خواهر بزرگتر از خود دارد و فارغ التحصیل رشته‌ی مهندسی عمران از دانشگاه شاهرود است. مشوق اصلی او برای خواننده شدن پدرش بود. بهنام بانی در سن ۱۹ سالگی که با دوران دانشجویی وی هم‌ زمان بود با گروه روژان آشنا شد و بصورت حرفه‌ای فعالیت خود را آغاز کرد.

وی در سن ۸ سالگی قاری قرآن بود و در صف مدرسه قرآن قرائت می‌کرد و از همان دوران کودکی آرزوی خوانندگی و کنسرت را در سر داشت. او علت گرایش به موسیقی را پدر خود می‌داند زیرا پدرش نوازنده‌ی آکاردئون بود و زیر نظر پدر در سن ۱۰ سالگی تمرینات موسیقی را شروع کرد و در دوران نوجوانی به‌صورت حرفه‌ای نزد استادان موسیقی مانند محمد نوری آموزش خود را سپری کرد.

بهنام بانی + آهنگ شاد

لیست تک آهنگ های بهنام بانی از جدید تا قدیم

خوشحالم    

قرص قمر ۲  

خوابتو دیدم  

این عشقه  

فقط برو  

تویی انتخابم  

ایران  

دل نکن  

هنوز دوست دارم  

ماه عسل  

صد سال  

قرص قمر  

توقع ندارم  

وای دل بی‌قرارم  

چه بخوای چه نخوای  

اخماتو وا کن  

بسمه  

همه دنیام  

عاشقم کرده  

چی بگم

من یه دیوونم  

علاقه خاص  

زیبای بی‌همتا  

بیخیال  

بیا اینجا  

مرز دیوونگی  

زندگیمون قصه نبود 

فصل عاشقی  

ای کاش    

لحظه به لحظه

بهنام بانی + آهنگ شاد

نظر شما