خبر خوب برای فیلم بازها، بدون اشتراک و با ترافیک نیم بها فیلم دانلود کنید یا آنلاین ببینید

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۵:۵۱:۲۰
کد خبر: ۱۱۲۹۱۱۶
خبر خوب برای فیلم بازها، بدون اشتراک و با ترافیک نیم بها فیلم دانلود کنید یا آنلاین ببینید
شاید این سوال ذهنتان را درگیر کند که موضوع ترافیک اینترنتی چه می شود؟ مووینه برای این موضوع هم راه حلی قرار داده و برای همه مشترکین از جمله همراه اول، ایرانسل، شاتل، مخابرات و... هزینه ترافیک اینترنتی به صورت نیم بها محاسبه می شود.

به گزارش برنا، سلام رفقا حالتون چطوره؟ امروز میخوام سایت دانلود فیلم مووینه رو بهتون معرفی کنم. احتمالا برای شما هم پیش اومده که تنها برای تماشای دو یا سه فیلم در ماه مجبور به خرید اشتراک سایت های فیلم شده اید و به طور حتم به این موضوع فکر کرده اید که این پول را بهتر بود پاپ کورن می خریدید و به جای آن فیلم رایگان تماشا میکردید. باید گفت به مدت  دو سال است که دنیای سایت های دانلود فیلم یا سرویس های VOD رقبای بسیار زیادی پیدا کرده اند، اما در قدم اول برای وارد شدن به این سایت ها باید اشتراک ماهیانه خرید که این نیز به خودی خود همه ی افراد را نمی تواند مجاب به تماشای فیلم کند. دنیای فیلم های سینمایی همیشه یک نوع سرگرمی اصلی برای تمام مردم دنیا است، اما هزینه هایی که از بابت خرید اشتراک و اینترنت می پردازیم همیشه قلب فیلم دوستان را رنجیده است. اما حالا راه حل چیه؟ در سایت پر طرفدار مووینه بدون داشتن اشتراک و به صورت کاملا رایگان می تونید فیلم ببینید. شاید این سوال ذهنتان را درگیر کند که موضوع ترافیک اینترنتی چه می شود؟ مووینه برای این موضوع هم راه حلی قرار داده و برای همه مشترکین از جمله همراه اول، ایرانسل، شاتل، مخابرات و... هزینه ترافیک اینترنتی به صورت نیم بها محاسبه می شود.

 

دانلود فیلم

دانلود فیلم و سریال با ترافیک نیم بها و بدون اشتراک، مگه داریم؟!!!!

در سایت مووینه بدون هیچ گونه هزینه ای برای اشتراک و با ترافیک اینترنتی نیم بها می توانید بهترین فیلم های تاریخ و سریال جدید رو تماشا کنید. هدف ما تنها رضایت شما است و با رایگان کردن تمام این موارد تلاش کرده ایم تا در این شرایط نامطلوب اقتصادی اوقات سرگرمی شمارا با تماشای فیلم فراهم کنیم. ما تمام تلاشمان را میکنیم تا رضایت شمارا فراهم کنیم.

دانلود سریال و فیلم یا تماشای آنلاین فیلم و سریال؟؟

بسیاری از فیلم دوستان همیشه می خواهند فیلم هایی که تماشا می کنند را در آرشیو شخصی شان داشته باشند تا در زمان های دیگر برای مرور خاطرات آن را تماشا کنند. تماشای فیلم اما برای افرادی که حافظه کافی برای نگه داری این نوع فیلم هارا ندارند بسیار گزینه مناسب تری است. اما متاسفانه بسیاری از سایت های دانلود فیلم و یا سرویس های VOD هر دو مورد را در سایتشان ندارند. به طور مثال اگر جزو افرادی باشید که تنها می خواهید این فیلم را به صورت آنلاین تماشا کنید این امکان برای شما فراهم نیست و باید فیلم مورد نظر را دانلود کنید و بعد به تماشایش بنشینید. شما هم دلتان میخواست یک سایت بود که هر دو این موارد رو کنار هم داشت؟؟ ما در مووینه برای شما همه این موارد را مهیا کرده ایم. با تماشای آنلاین فیلم میتوانید در هر مکان و زمانی که بخواهید فیلم مورد علاقه تان را با هر کیفتی که بخواهید تماشا کنید و وقتتان را در اوقات فراقت و یا در مترو و اتوبوس تلف نکنید. در کنار تماشای آنلاین نیز می توانید فیلم مورد علاقه تان را با ترافیک نیم بها دانلود کنید و آن را در آرشیوتان نگه دارید.

برترین فیلم های خارجی و ایرانی تنها در مووینه

بسیاری از سایت های دانلود فیلم تنها دارای آرشیو فیلم های غیر ایرانی و یا به طور خاص هالیوودی هستند که همین موضوع برای فیلم دوستان ناخوشایند است. در سایت مووینه نه تنها فیلم های هالیوودی و ایرانی وجود دارد بلکه فیلم های الباقی کشور ها که دارای امتیاز بالایی هستند نیز وجود دارد که میتواند برای عاشقان فیلم یک خبر خوشایند باشد. فیلم هایی از کشور های فرانسه، لهستان، روسیه، دانمارک، کره جنوی و غیره که طی این سال ها توانسته اند با در جشنواره ها بدرخشند و مورد توجه فیلم دوستان در جهان قرار گیرند.

نقد و بررسی فیلم، مهمترین بخش برای فیلم دوستان

همیشه بعد از تماشای یک فیلم مفهومی و یا فلسفی به این فکر میکنیم که این نماد ها چه معنی ای داشتند و یا آن بازیگر چرا در یک مکان خاص کمی مکث کرد و راهش را ادامه داد!! بخش نقد بررسی فیلم و سریال در سایت مووینه راه حلی برای این موارد است. شما می توانید بلافاصله بعد از تماشای فیلم به بخش نقد و بررسی رفته و نظرات منتقدین مووینه را بخوانید. نکته جالب توجه در بخش نقد بررسی، معرفی و پیشنهاد بهترین فیلم های هر سال براساس امتیاز های منتقدان، ژانر، کارگردان و بازیگران است که می توانید با خواندن آن ها بهترین فیلم را برای تماشا انتخاب کنید. برای افرادی که تنها مشتاق به دیدن آثار یک بازیگر خاص و یا یک کارگردان هستند نیز در بخش نقد و بررسی راه حلی قرار داده شده. بهترین آثار بازیگران مشهور و بهترین کارگردانان در بخش نقد و بررسی مورد تحلیل و بررسی قرار داده شده تا شما در کمترین زمان ممکن با آثار برتر هر یک از انان آشنا شوید و از خواندن و دیدن آنان لذت ببرید.

آرشیو فیلم های برتر و جشنواره ای

هر ساله جشنواره های مختلفی برای فیلم های هالیوودی و غیره برگزار می شود و منتقدین و داوران بهترین فیلم های سال را به مردم معرفی می کنند. شما می توانید تنها در مووینه این فیلم های برتر مربوط به هر سال و یا برگزیده جشنواره ای را به صورت رایگان و با ترافیک نیم بها تماشا کنید. فیلم های برگزیده سال بلافاصله پس از اکران در سایت مووینه قرار می گیرند تا شما در سریع ترین زمان ممکن بتوانید آن ها را تماشا کنید و از دیدن آنان با دوستان آشنایانتان لذت ببرید.

در خانه بمانید و رایگان فیلم های دوبله فارسی ببیند

ما مووینه را ساخته ایم برای سرگرمی شما، تا بتوانید به راحتی بهترین فیلم سال را رایگان و با کیفیت و به  همراه زیرنویس تماشا کنید. دیگر نگران روز های آخر هفته ای که در کنار خانواده هستید نباشید، سایت مووینه با آرشیوی از بهترین فیلم ها در اختیار شما است تا با ترافیک نیم بها و بدون داشتن اشتراک به تماشای فیلم بنشینید. از انیمیشن های مناسب کودکان تا بهترین فیلم های بزرگسالان و فیلم های دوبله فارسی و ژانر های مختلف از جمله، اکشن، عاشقانه، مهیج، معمایی و غیره که می تواند اوقات سرگرم کننده ای را برای شما خانواده تان به همراه داشته باشد، تنها در سایت مووینه.

نظر شما